31 Reacties

vor 2 Jahren

Ik gebruik normale pampers ipv broekjes. Die houden namelijk veel meer vocht vast dan broekjes. 🙈

vor 2 Jahren

Reactie op Michaela1996

Ik gebruik normale pampers ipv broekjes. Die houden namelijk veel meer voch ...
Die lekten hier ook door 🙈. Alle luiers zitten echt bomvol opeens

vor 2 Jahren

Reactie op Papfles

Die lekten hier ook door 🙈. Alle luiers zitten echt bomvol opeens
Hmm vervelend. Ligt hier eraan hoeveel ze gedronken heeft overdag. Meestal krijgt ze bij het avondeten nog een beetje drinken. Daarna is het enige vocht nog de melk voor het slapen. Ik weet niet hoe jullie dat hebben?

vor 2 Jahren

Reactie op Michaela1996

Hmm vervelend. Ligt hier eraan hoeveel ze gedronken heeft overdag. Meestal ...
Ik denk dat het laatste flesje hier het probleem is. Hij kreeg 180ml, nu 210. En sindsdien is het probleem er. Maar een kleiner flesje gaat niet, want dan wordt hij wakker van de honger. Ik zit wel te denken om weer een flesje van 180ml te doen en dan een beetje brood erbij.

vor 2 Jahren

Misschien overdag proberen meer te geven. Mijn dochter krijgt in de ochtend een papfles 180ml. fruit. Soms is dat een knijpzakje en soms gewoon vers. Dan 2 stukken brood met drinken tijdens lunch. Na haar dutje krijgt ze stengels en soms nog een keer fruit en weer drinken, zoveel als ze wil. Avondeten krijgt ze echt bijna een normaal volwassen bord (ze houdt van t avondeten), en dan de melk weer 180. Zij is net 1 jaar geworden.

vor 2 Jahren

Heb je pampers babydry al geprobeerd?

vor 2 Jahren

Reactie op Michaela1996

Misschien overdag proberen meer te geven. Mijn dochter krijgt in de ochtend ...
Dat lijkt heel erg op ons schema! Wat leuk! Alleen heb jij een 2e keer fruit. Ik ga het vnv meteen proberen! Avondeten krijg ik er niet meer in, dan dat hij nu eet. En dan als hij naar bed gaat heeft hij weer honger. Dus misschien dat een halve boterham extra tussendoor heel het probleem wel weer oplost

vor 2 Jahren

Reactie op demi001

Heb je pampers babydry al geprobeerd?
We hebben geprobeerd: Pampers baby dry Pampers dry pants Kruidvat gewone luiers Kruidvat luierbroekjes AH luierbroekjes

vor 2 Jahren

Reactie op Papfles

Dat lijkt heel erg op ons schema! Wat leuk! Alleen heb jij een 2e keer frui ...
Heb je al een idee wat hij echt lekker vind ? Misschien dat het lukt om daarvan meer te geven, of nog een toetje na. Als mijn dochter niet veel gegeten heeft krijgt ze nog een yogolino

vor 2 Jahren

Reactie op Michaela1996

Heb je al een idee wat hij echt lekker vind ? Misschien dat het lukt om daa ...
Ik ga er eens even over nadenken. Bedankt voor de tips! Ondertussen is er hier eentje op de tafel gekropen 🙈. Dus ik moet mijn aandacht even verleggen 😂

vor 2 Jahren

Voor de nacht zou ik kijken naar een wolbroekje (gebruiken wij nu) of een optrekbroekje van Petit Lulu. Andere broekjes willen nog wel eens striemen achter laten als je ze 12 uur aandoet. Wij gebruiken daaronder de fluffy organic nachtluier van Petit Lulu, nooit lekkages! Wasbare luiers zijn echt geweldig, ik heb alles bij The Green Butt en Nappy’s gekocht.

vor 2 Jahren

Reactie op Papfles

Ik ga er eens even over nadenken. Bedankt voor de tips! Ondertussen is er ...
Hahahah gelukkig doet die van mij dat nog niet haha

vor 2 Jahren

Ik lees dat je al verschillende merken hebt geprobeerd. Heb je ook de luiers van rascal en friends geprobeerd? Deze werken hier heel goed. Sinds dien nog minimaal door lekker hier met een echte buikslaper

vor 2 Jahren

Reactie op Liesl_19

Ik lees dat je al verschillende merken hebt geprobeerd. Heb je ook de luier ...
Nog niet!

vor 2 Jahren

Reactie op amberkas

Voor de nacht zou ik kijken naar een wolbroekje (gebruiken wij nu) of een o ...
Thanks! Als ik er deze week niet uit kom, ga ik zo'n broekje kopen.

vor 2 Jahren

Ik heb de woezel en pip luiers van de etos. Leuke prijs en nog eens heel goed! Bij ons lekte ze ook wel eens door met andere merk luiers.

vor 2 Jahren

Happy bear bamboe luier met overbroekje. Ideaal!

vor 2 Jahren

Reactie op Liesl_19

Ik lees dat je al verschillende merken hebt geprobeerd. Heb je ook de luier ...
Rascal gaat eruit helaas....

vor 2 Jahren

Ken je de night pants al van pampers? Ik heb deze via wehkamp gekocht. Misschien helpt dat. Bij ons werkt het wisselend. Soms een natte slaapzak maar dat is wanneer hij veel heeft gedronken overdag.

vor 2 Jahren

Reactie op Ang6

Rascal gaat eruit helaas....
Gaat er uit?? Mag ik vragen waar je dat hebt gelezen en of gehoord? ☺️