31 Reacties
vor 2 Jahren
Ik gebruik normale pampers ipv broekjes. Die houden namelijk veel meer vocht vast dan broekjes. 🙈
vor 2 Jahren
Reactie op Papfles
Die lekten hier ook door 🙈. Alle luiers zitten echt bomvol opeens
Hmm vervelend. Ligt hier eraan hoeveel ze gedronken heeft overdag. Meestal krijgt ze bij het avondeten nog een beetje drinken. Daarna is het enige vocht nog de melk voor het slapen. Ik weet niet hoe jullie dat hebben?
vor 2 Jahren
Reactie op Michaela1996
Hmm vervelend. Ligt hier eraan hoeveel ze gedronken heeft overdag. Meestal ...
Ik denk dat het laatste flesje hier het probleem is. Hij kreeg 180ml, nu 210. En sindsdien is het probleem er.
Maar een kleiner flesje gaat niet, want dan wordt hij wakker van de honger.
Ik zit wel te denken om weer een flesje van 180ml te doen en dan een beetje brood erbij.
vor 2 Jahren
Misschien overdag proberen meer te geven. Mijn dochter krijgt in de ochtend een papfles 180ml. fruit. Soms is dat een knijpzakje en soms gewoon vers. Dan 2 stukken brood met drinken tijdens lunch. Na haar dutje krijgt ze stengels en soms nog een keer fruit en weer drinken, zoveel als ze wil. Avondeten krijgt ze echt bijna een normaal volwassen bord (ze houdt van t avondeten), en dan de melk weer 180. Zij is net 1 jaar geworden.
vor 2 Jahren
Reactie op Michaela1996
Misschien overdag proberen meer te geven. Mijn dochter krijgt in de ochtend ...
Dat lijkt heel erg op ons schema! Wat leuk! Alleen heb jij een 2e keer fruit.
Ik ga het vnv meteen proberen! Avondeten krijg ik er niet meer in, dan dat hij nu eet. En dan als hij naar bed gaat heeft hij weer honger. Dus misschien dat een halve boterham extra tussendoor heel het probleem wel weer oplost
vor 2 Jahren
Reactie op Papfles
Dat lijkt heel erg op ons schema! Wat leuk! Alleen heb jij een 2e keer frui ...
Heb je al een idee wat hij echt lekker vind ? Misschien dat het lukt om daarvan meer te geven, of nog een toetje na. Als mijn dochter niet veel gegeten heeft krijgt ze nog een yogolino
vor 2 Jahren
Voor de nacht zou ik kijken naar een wolbroekje (gebruiken wij nu) of een optrekbroekje van Petit Lulu. Andere broekjes willen nog wel eens striemen achter laten als je ze 12 uur aandoet. Wij gebruiken daaronder de fluffy organic nachtluier van Petit Lulu, nooit lekkages! Wasbare luiers zijn echt geweldig, ik heb alles bij The Green Butt en Nappy’s gekocht.
vor 2 Jahren
Reactie op Papfles
Ik ga er eens even over nadenken. Bedankt voor de tips!
Ondertussen is er ...
Hahahah gelukkig doet die van mij dat nog niet haha
vor 2 Jahren
Ik heb de woezel en pip luiers van de etos. Leuke prijs en nog eens heel goed! Bij ons lekte ze ook wel eens door met andere merk luiers.