31 Reacties

2 jaar geleden

Wolbroekjes! Die zitten ook nog eens lekker snachts. Je kunt ook anavy optrekbroekjea proberen: https://www.nappys.nl/wasbare-luiers/overbroekjes/anavy/optrek-overbroekjes

2 jaar geleden

Reactie op amberkas

Voor de nacht zou ik kijken naar een wolbroekje (gebruiken wij nu) of een o ...
Wij hebben ook een tijdje wasbare luiers geprobeerd maar onze zoon vond dat helemaal niks (te vroeg geboren, veel last van prikkelverwerking). Wij gaan ze dus weer verkopen :( voor de nacht gaan we nu wel kijken voor een wolbroekje of optrekbroekje want snachts een romper verwisselen is ook niks.

2 jaar geleden

Reactie op Polar Bear

Wij hebben ook een tijdje wasbare luiers geprobeerd maar onze zoon vond dat ...
We hadden trouwens tijdens mn zwangerschap een consult bij nappys en we waren super enthousiast! Als we weer een baby mogen krijgen, gaan we het nog een keer proberen.

2 jaar geleden

Vannacht was hij droog gebleven! Romper opengelaten en iets minder gedronken in de avond. En de luier een maat groter. Dus net weer hetzelfde gedaan. Ik ben benieuwd

2 jaar geleden

Ik heb een optrekbroekje besteld. Hij is alweer 2 nachten op een rij nat in de ochtend

één jaar geleden

Reactie op Papfles

Vannacht was hij droog gebleven! Romper opengelaten en iets minder gedronk ...
Wat was het resultaat..? wij doen voor de nacht een pamper maat groter en dan 2 pampers om. Dat werkt..

één jaar geleden

Reactie op LinaLina789

Wat was het resultaat..? wij doen voor de nacht een pamper maat groter en d ...
Het was niet de oplossing. Het was denk ik een fase, want hij lekt nu al een tijdje niet door

één jaar geleden

Hier hadden we het zelfde probleem. Nu doe ik een pamper aan daarover heen een pamper achterste voren.dus plakkers op zijn rug. Dit werkt al weken hij is nu elke nacht droog zo fijn. En heeft dan wel echt een volle luier

één jaar geleden

Reactie op Ang6

Rascal gaat eruit helaas....
Ja in de winkel (trekpleister), onlins gewoon verkrijgbaar.

één jaar geleden

Weet je waar ik achter kwam: als ze het koud hebben snachts, dan gaat t lichaam in spaarstand en plassen ze meer… Mijn zoontje is een buikslaper en als hij weer eens doorlekt, dan is het meestal omdat hij een maatje luier groter moet, of omdat het weer koudere nachten zijn.. Wij doen trouwens altijd 2 gewone luiers over elkaar en 1 luierbroekje eroverheen.. i know its a lot😅 maar hij lekt daarmee gewoonlijk niet door en hij slaapt de hele nacht door van 19:00- 7:30 🙏🙏