23 Reacties

3 jaar geleden
Ik lees mee! Ben toevallig ook opzoek naar een grote speelmat voor mijn zoontje 😊

3 jaar geleden
Ik heb deze van eevee op het oog, wel wat duurder maar past dan wel mooi in het interieur 🤪

3 jaar geleden
https://www.baby-dump.nl/product/speelgoed-en-cadeaus/134/tiny-love/70129/tiny-love-speelkleden/20525/tiny-love-super-mat-meadow-days/119417/?gclid=CjwKCAjw9qiTBhBbEiwAp-GE0e2wX7LMTriqfNAPClM9-UwViM-dxRMs_VnP9gUW-aVtsotgUuHawhoCVFUQAvD_BwE
Deze hebben wij nu! Kan zowel voor binnen als voor buiten én in de wasmachine🥳 We hebben ook gewoon 'simpele' foamtegels.. maakt niet veel uit, want onze kleine is binnen no time aan de andere kant van de kamer🙈
3 jaar geleden
Reactie op Jessiicaa
Wij hebben dit! 😁

Even tussendoor sowieso bedankt voor de reacties alvast. Ik ga ze allemaal lezen 😊
Wow dit is inderdaad wel een grote speelmat zeg :D. Wat een ruimte 👍. Weet je toevallig waar de mat van is?
3 jaar geleden
Ik ben ook nog heel erg zoekende welke maat ik eigenlijk wil. Maar boxkleed (100 cm x 80 cm) is wel echt te klein. Toch wel minstens ongeveer dubbel nodig denk ik.

3 jaar geleden
Reactie op FranGhyselinck
Ik heb deze van eevee op het oog, wel wat duurder maar past dan wel mooi in ...

Ik heb deze al een tijd liggen. Echt schandalig duur maar ik vind ‘m wel superfijn en eigenlijk z’n geld waard. Naast al het drukke speelgoed kan ik zo’n rustige speelmat wel waarderen 😬

3 jaar geleden
Iemand toevallig ook ervaring icm katten? Wij hebben ook twee katten rondlopen en ik wil liever niet zo’n smoezelig harig kleed 🙈 misschien toch iets wat makkelijk op te ruimen is?

3 jaar geleden
Reactie op Meisjesmamma
Iemand toevallig ook ervaring icm katten? Wij hebben ook twee katten rondlo ...
Twee katten hier + die eevee mat. Aan de onderkant plakken wat haartjes/kruimeltjes van de grond maar bovenop blijft het perfect schoon 👍🏼 en het zijn puzzelstukken dus in 1sec opgeruimd en kat vrij. Het is heel fijn materiaal. Ideaal

3 jaar geleden
Reactie op Koeki21
Oh waar heb je de hekjes vandaan 🤩
Dat wil ik ook wel weten😅
3 jaar geleden
Bedankt voor de tips weer iedereen 😊. Ik ga er in het weekend eens goed voor zitten 👍

3 jaar geleden
De GIZMO speelmat. Fijne neutrale kleuren, mooi maar ook praktisch. Goed schoon te houden en je kunt er een soort hekje omheen maken.