59 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb een xxl besteld heerlijk! K slaap nu gewoom weer de hele nacht zonder rug buik of nekpijn te hebben.

5 jaar geleden

Snooozzz!!! 185cm heeerlijk, nu al de beste aankoop van het jaar 馃槄馃檶馃徎 ben 12 weken en slaap hier al ruim een maand mee. Je draait hierdoor ook minder in je slaap. O.a. te koop via bol.com.

5 jaar geleden

Doomoo buddy kussen! Zalig, slaap veeel beter. Nadien kan het ook als kussen voor het kindje dienen met bijpassende hoes en gesp

5 jaar geleden

Ik heb een xxl zwangerschapskussen maar kan er nog niet aan wennen. Ik draai veel en met dat kussen heb een gevoel dat ik vast lig ofzo word vaker wakker met kussen als zonder kussen, overigens ligt het wel lekker hoor

5 jaar geleden

Ik heb die van de Hema, heel tevreden over. Slaap er ook sinds deze week weer mee

5 jaar geleden

Ik heb de Doomoo XL gekocht, ik slaap er goed mee

5 jaar geleden

Ik heb er twee van Theraline, de grote en de halve maan. De halve maan vind ik het fijnst om mee te slapen, die grote maakt het moeilijk voor me om te draaien. Lig een beetje vast zoals Chantal al schreef. Beide kussens zijn ook fijn bij de voedingen te gebruiken, echt veel gebruikt bij onze dochter. Zeker waard om alvast een goeie te kopen :)

5 jaar geleden

Ik heb de voedingskussen van Litollo. Echt super fijn. Alleen ik beweeg wel veel als ik slaap. Dan kom ik nog wel eens vast te zitten 馃ぃ

5 jaar geleden

Twijfel tussen de doomoo en de snoozzz. Kan gewoon moet kiezen 馃檲

5 jaar geleden

*moet=niet

5 jaar geleden

Ik heb sinds ongeveer een week de Litollo. Ik ben er zo blij mee, had ik jaren eerder moeten doen. Waarschuwing: mijn man vind het wel minder gezellig in bed, aangezien er nu een enorm kussen middenin ligt 馃槈.

5 jaar geleden

Litollo!

5 jaar geleden

Ik heb de snoozzz gehaald van 185cm. Ik moet zeggen dat ik er niet aan kan wennen. Hij is zo vol en stevig dat ik er moeilijk 'overheen' liggen kan. Wanneer ik mijn been er over heen sla krijg ik daarna last van m'n heupen. Ik ben aan het twijfelen of dit wel iets voor me is, ik zie graag ervaringen van andere.

5 jaar geleden

Ik sluit me helemaal aan bij de Litollo, heerlijk ligt het!!

5 jaar geleden

Reactie op Clover21

Ik sluit me helemaal aan bij de Litollo, heerlijk ligt het!!
O die kende ik nog niet! Hebben jullie dan de de U of de c/j vorm ?

5 jaar geleden

Iemand ervaring met die van Ikea?

5 jaar geleden

Ik heb precies dezelfde!

5 jaar geleden

Doomoo vond ik top

5 jaar geleden

Reactie op AG90

Iemand ervaring met die van Ikea?
Ik had deze voor voeden, klein en stevig. Niet echt geschikt om zwanger mee te slapen. Ik sliep vorige zwangerschap met een u kussen, deze zwangerschap ook alweer erbij gepakt 馃槈