59 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb een xxl besteld heerlijk! K slaap nu gewoom weer de hele nacht zonder rug buik of nekpijn te hebben.
5 jaar geleden
Ik heb een xxl zwangerschapskussen maar kan er nog niet aan wennen. Ik draai veel en met dat kussen heb een gevoel dat ik vast lig ofzo word vaker wakker met kussen als zonder kussen, overigens ligt het wel lekker hoor
5 jaar geleden
Ik heb er twee van Theraline, de grote en de halve maan. De halve maan vind ik het fijnst om mee te slapen, die grote maakt het moeilijk voor me om te draaien. Lig een beetje vast zoals Chantal al schreef.
Beide kussens zijn ook fijn bij de voedingen te gebruiken, echt veel gebruikt bij onze dochter. Zeker waard om alvast een goeie te kopen :)
5 jaar geleden
Twijfel tussen de doomoo en de snoozzz. Kan gewoon moet kiezen 馃檲
*moet=niet
5 jaar geleden
Ik heb sinds ongeveer een week de Litollo. Ik ben er zo blij mee, had ik jaren eerder moeten doen. Waarschuwing: mijn man vind het wel minder gezellig in bed, aangezien er nu een enorm kussen middenin ligt 馃槈.
5 jaar geleden
Ik heb de snoozzz gehaald van 185cm. Ik moet zeggen dat ik er niet aan kan wennen. Hij is zo vol en stevig dat ik er moeilijk 'overheen' liggen kan. Wanneer ik mijn been er over heen sla krijg ik daarna last van m'n heupen. Ik ben aan het twijfelen of dit wel iets voor me is, ik zie graag ervaringen van andere.
5 jaar geleden
Reactie op Clover21
Ik sluit me helemaal aan bij de Litollo, heerlijk ligt het!!
O die kende ik nog niet! Hebben jullie dan de de U of de c/j vorm ?
5 jaar geleden
O die kende ik nog niet! Hebben jullie dan de de U of de c/j vorm ?
5 jaar geleden
Reactie op Clover21
Ik heb precies dezelfde!
5 jaar geleden
Twijfel tussen de doomoo en de snoozzz. Kan gewoon moet kiezen 馃檲
Doomoo vond ik top