95 Reacties

7 maanden geleden

Hey! Hier ook een oktober 21 baby, behoorlijke baby nu🙈 Lange tijd wilden we nog niet voor een 2e gaan omdat we daar nog niet klaar voor waren en het prima vonden met 1 kind. Sinds vorig jaar eind juni toch besloten voor een 2e kindje te gaan en zo naief als ik was dacht dat ik wel snel zwanger zou worden. Begin feb een vroege miskraam gehad en nu aan het wachten op m'n NOD ( heb goede hoop). Moet heel eerlijk zeggen dat wij nu nog maar 2 of 3 keer willen proberen en dan laten wij het erbij. Wij zijn heel blij met onze dochter en hoewel het wel even lastig zal zijn willen we niet dat alles in het teken gaat staan van een 2e kindje en blij zijn dat we het hebben geprobeerd zodat we daar later geen spijt van kunnen krijgen. Medische molen zie ik sowieso niet zitten. Ik snap heel goed hoe je je voelt en moet nog lastiger zijn omdat je al zo lang bezig zijn en misschien die wens altijd hebben gehad. Kun je nog niet naar de dokter voor onderzoek? Heel veel sterkte! Heb je binnenkort nog een NOD?

7 maanden geleden

Reactie op Karinvdh89

Hey! Hier ook een oktober 21 baby, behoorlijke baby nu🙈 Lange tijd wilden ...
Ah wat lastig ook voor jullie. Ik hoop voor jullie dat het snel toch weer raak is! Ip heb je wel nog veel kans om binnen een jaar zwanger te raken. Wel “goed” om ook eens te lezen dat jullie precies de visie hebben die wij ook hebben, ook wij willen het niet laten onderzoeken (hebben dan ook wel de bevestiging dat het in ieder geval twee keer kon lukken en hebben goede hoop dat het weer lukt) en willen geen medische molen in. We staan er nu zo in dat we het nog een klein jaartje proberen en dan is het genoeg geweest. Ik merk idd ook dat het mijn hele levensgeluk vergald om er zo mee bezig te zijn en ik zou heel graag weer aan de pil willen ivm hevige cyclus klachten die ik niet nog jaren kan/wil volhouden. Het is ons gegund en anders niet. Tuurlijk heb ik het er moeilijker mee dan het klinkt, maar ik wil blij zijn met wat ik heb en misschien gaat tzt onze visie veranderen, maar vooralsnog niet😊 Spannend deze maand voor jou! Ik zit nu rond mijn eisprong 🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻

7 maanden geleden

Reactie op Kattenmeisje <3

Ah wat lastig ook voor jullie. Ik hoop voor jullie dat het snel toch weer r ...
Wel lastig als je nu zoveel klachten hebt van je cyclus, ik heb dat gelukkig helemaal niet. Hopelijk raak dan deze maand. Ik krijg steeds meer twijfels, heb helemaal nergens last van dus mn lichaam heeft me denk ik weer voor de gek gehouden

7 maanden geleden

Reactie op Karinvdh89

Wel lastig als je nu zoveel klachten hebt van je cyclus, ik heb dat gelukki ...
Spannend! Laat je het weten?

7 maanden geleden

Spannend! Laat je het weten?
Net test gedaan, zaterdag of zondag is denk ik mn NOD afgaande op de ovulatietesten, maar nog helemaal niks te zien helaas..

7 maanden geleden

Reactie op Karinvdh89

Net test gedaan, zaterdag of zondag is denk ik mn NOD afgaande op de ovulat ...
Ah balen zeg. Hier is mijn pms ook a begonnen, geen goed teken

7 maanden geleden

Hier ook een kinderwens, sinds april bezig, nadat ik een opleiding heb afgerond. Bizar hoe snel je weer midden in de spanning zit of het deze maand zal lukken. Mijn dochter is destijds gekomen met IUI, maar ik hoop eigenlijk dat dat traject mij deze keer bespaard blijft. Duim ook voor jullie dat het snel mag lukken!

7 maanden geleden

Sluit helemaal aan op onze situatie. Zoontje van oktober '21. Nu iets meer dan 2 jaar aan het proberen om een 2de te krijgen. Sinds afgelopen september IUI pogingen gedaan met 2 keer een miskraam. We zitten nu in onze laatste IUI poging en gaan daarna verder met IVF. Het beheerst inderdaad je hele leven. De wens is zo groot dat ik nog niet kan zeggen het is goed zo. Dus ik hoop heel erg dat het gaat lukken! Bij ons zoontje duurde het een jaar voordat het lukte, nu dus de medische molen in zonder aantoonbare reden waarom het niet lukt. We houden hoop dat het een keer lukt, omdat het al eens is gelukt🤞🏼

7 maanden geleden

Ook hier een zoontje van oktober 21. Sinds vorig jaar juni bezig voor kindje 2. Na eind oktober een miskraam te hebben gehad bleef mijn ongesteldheid uit. Deze maand eerste poging met medicatie om een eisprong op te wekken. Verder hopen we dat dat stukje ons verder mag helpen om op de natuurlijke manier zwanger te mogen worden

7 maanden geleden

Ah balen zeg. Hier is mijn pms ook a begonnen, geen goed teken
Geef je even een update. Onze wens wordt voorlopig stopgezet want ik moet naar het ziekenhuis voor een mammografie en puctie omdat ik vorige week een knobbeltje heb gevonden in mn borst. Heb vanochtend een echo gehad maar daar kwam alleen uit dat het geen bindweefsel of cyste is en ze twijfeld. Kan volgende week gelukkig al terecht in het ziekenhuis en ik hoop op een goede afloop

7 maanden geleden

Reactie op Karinvdh89

Geef je even een update. Onze wens wordt voorlopig stopgezet want ik moet n ...
Ah nee, wat schrikken! Hoop dat het meevalt voor jullie! Ik moet dit weekend ongesteld worden, denk dat het er aan zit te komen (enorme buikpijn). Veel sterkte en 🍀 🫶🏻

6 maanden geleden

Ah nee, wat schrikken! Hoop dat het meevalt voor jullie! Ik moet dit weeke ...
Geen goed nieuws. Het is borstkanker, een agressieve soort. Over 2 weken begint de chemo...

6 maanden geleden

Reactie op Karinvdh89

Geen goed nieuws. Het is borstkanker, een agressieve soort. Over 2 weken be ...
Wat ontzettend schrikken! Heel veel sterkte gewenst met de chemo’s en het verslaan van deze ziekte!

6 maanden geleden

Ik zie dit topic nu en herken het zo. Wij hebben pas toen mijn dochter ruim 2,5 was besloten klaar te zijn voor nog een kindje. Ruim een jaar bezig geweest en hulp gehad voor medicatie. Ik ben nu wel 7 weken zwanger.. Ik moet ook zeggen dat de hoop net voor deze positieve test een beetje uitdoofde en dat we er over nadachten om het erbij te laten.. Nu ik zwanger ben en als alles goed mag gaan zullen onze kinderen 4 jaar en 3/4 maanden schelen. Ik merk dat (het selecte groepje dat op de hoogte is van mijn vroege zwangerschap) dat leeftijdsverschil ook een ding vindt, waardoor ik me daardoor ook weer buiten de boot voel vallen. Het blijft dus een ding als je niet aan het gemiddelde plaatje voldoet..

6 maanden geleden

Reactie op Karinvdh89

Wat een heftig nieuws.. hopelijk slaat de chemo aan en ga je er niet al teveel last van krijgen! Sterkte+

6 maanden geleden

Reactie op Milamama

Ik zie dit topic nu en herken het zo. Wij hebben pas toen mijn dochter ruim ...
Gefeliciteerd! Ik ben ook heel pril zwanger(5 weken) en hoop zo dat het goed blijft gaat. Vorige keer met 6 weken een miskraam gehad. Nu ruim 2 jaar bezig geweest voor de 2de. Ik heb lang gebaald/ een vervelend gevoel gehad bij het leeftijdsverschil dat alsmaat groter werd, maar zie nu ook steeds meer voordelen gelukkig!

6 maanden geleden

Reactie op Karinvdh89

Och nee, wat vreselijk voor jullie! Wat een rollercoaster. Heel veel sterkte ❤️‍🩹❤️‍🩹

6 maanden geleden

Reactie op Milamama

Ik zie dit topic nu en herken het zo. Wij hebben pas toen mijn dochter ruim ...
Wat toevallig, ik schreef dat ik dacht dat mijn menstruatie er aan zou komen maar ik bleek ook zwanger. Nu ook 7 weken (en een paar dagen) en tussen onze kids zal als het goed gaat ook 4 jaar en 3-4 maanden zitten. Gefeliciteerd! Wanneer heb jij je eerste echo? ps heel verdrietig voor Karinvdh89. Daarom heb ik verder ook niet meer op dit topic gereageerd.. tot ik deze berichtjes zie

6 maanden geleden

Wat toevallig, ik schreef dat ik dacht dat mijn menstruatie er aan zou kome ...
Wat leuk, van harte gefeliciteerd! Wat grappig dat onze kinderen dan hetzelfde leeftijdsverschil krijgen. Ik heb inmiddels 2 echo’s gehad. De eerste met 6 weken ivm bloedverlies. Afgelopen maandag met 8 weken weer en alles zag er super goed uit. Over 2 weken de termijnecho! En heb jij al een echo gehad?

6 maanden geleden

Reactie op Karinvdh89

Och jee, wat heftig zeg. Dat nieuws moet hard zijn aangekomen. Hoe gaat het met je?