14 Reacties

茅茅n jaar geleden

Wij zijn heel blij met Kavat met uitneembare voering

茅茅n jaar geleden

Mijn ervaring is dat deze vaak heel smal zijn om in de komen met de voeten en/of broek. Dus meestal doe ik dan extra dikke warme sokken aan (die weer niet in schoenen passen normaalgesproken) 馃槈

茅茅n jaar geleden

Misschien zijn sneeuwschoenen uiteindelijk handiger? Lekker warm, waterdicht en wat meer grip? 馃槉

茅茅n jaar geleden

Ik heb enfant laarsjes met voering, kleine tip de eerste paar keren aantrekken met een boterhamzakje om de voet. Anders kom je er vaak niet in. Uiteindelijk zakt het pluis een beetje in en kan je zonder zakje aantrekken.

茅茅n jaar geleden

Wij hebben die van de zeeman laatst gekocht. Maar nog niet gebruikt. Na 5 december pas 馃榿

茅茅n jaar geleden

Wij hebben Bergstein met van die touwtjes aan de bovenkant zodat je hem aansluitend kan krijgen

茅茅n jaar geleden

Wij heb laarsje van Enfant met voering. Zien er leuk uit en iets warmer dan gewone regenlaarsjes. Ik vind wel dat ze heel gauw zijn haar stinken? Heb ik nog niet eerder zo ervaren met schoenen/laarsjes van onze dochter

茅茅n jaar geleden

Reactie op Meisjesmamma

Wij heb laarsje van Enfant met voering. Zien er leuk uit en iets warmer dan ...
haar=gaan* Meer mensen hier last van? Tips?

茅茅n jaar geleden

Gevoerde Enfant laarsjes heel enthousiast over! Lekker warm en niet te zwaar, dochter liep er meteen mee weg

茅茅n jaar geleden

Heb de enfant laarsjes gehaald. Top!

茅茅n jaar geleden

Welke maat hebben jullie gekocht van Enfant? Ik lees hier en daar dat ze klein vallen ? Of past de eigen maat gewoon?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Maria29

Welke maat hebben jullie gekocht van Enfant? Ik lees hier en daar dat ze kl ...
Uiteindelijk heeft hij nu maat 25 en in z鈥檔 schoen momenteel 23,5.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Maria29

Oorspronkelijk maat 23,5/24 maat 25 gekocht

茅茅n jaar geleden

Reactie op Maria29

Klopt, een maatje groter kopen!