13 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg, Precies wat mijn zoontje ook doet

2 jaar geleden

Haha, dit deed onze zoon ook een tijdje. En daarna kon hij kruipen. Dus ik denk dat hij volop aan het oefenen is

2 jaar geleden

ooh hier deed mijn dochtertje het ook en kruipt nu..en ze gaat ook zelf zitten haar broertje tijgert nog en begint nu ook wel af en toe op zijn knieën te twerken.en gaat nog niet zelf zitten alleen als ik hem neerzet... en ze zijn 9 maanden

2 jaar geleden

Ooo haha mijne doet dat ook gister ging ze proberen te zitten heb in de deuk gelegen zag er heel apart uit

2 jaar geleden

Ja! Dit is het voor stadium om te gaan kruipen én zelf te gaan zitten. Bij ons is dit ook al weken zo en hij begint nu echt kruip bewegingen te doen, of nja.. en goede poging tot en dan naar voren vallen😂

2 jaar geleden

Hier ook al weken 😅 hij kan nu bijna zelf zitten en af en toe doet ie 1 kruipje🤭

2 jaar geleden

Jaaa dit hoort er allemaal bij! Lekker aan het ontdekken. En ineens hebben ze het door en dan gaat het heel hard. Je kunt het nog wat extra stimuleren op verschillende ondergronden (speelkleed, gladde vloer, gras) en met blote beentjes/voetjes. Het zelfstandig gaan zitten en kruipen zat hier echt heel dicht op elkaar (1 week tijd).

2 jaar geleden

Reactie op F-8

Jaaa dit hoort er allemaal bij! Lekker aan het ontdekken. En ineens hebben ...
Oh wat goed om te horen! Ik begin het gefrustreerde vanuit hem dat het niet lukt namelijk heel erg zat te worden 😂😂😂

2 jaar geleden

Reactie op Mvonk18

Oh wat goed om te horen! Ik begin het gefrustreerde vanuit hem dat het niet ...
Precies dit😂

2 jaar geleden

Mn zoontje (8maand) kruipt al sinds 6maand, zitten doe tie ook, maar hij doet het ook nog steeds🤔looks funny😂 misschien ook gewoon lekker gevoel?

2 jaar geleden

Hier heeft ze dat ook weken gedaan. Wij zingen dan altijd; hoeba hoeba hop hop. 😅 inmiddels kruipt ze door de kamer.

2 jaar geleden

Ja hier ook heel lang gedaan en opeens kon ze kruipen en zitten en na een week kruipen trekt ze zichzelf opeens overal aan op. Het gaat zo wel heel vlug opeens😅

4 maanden geleden

Mij baby 5 maanden doet ook twerken maar gaat op zijn hoofd en knieen staan