13 Reacties

één jaar geleden

Ik haal veel kleding bij de Zara voor mijn dochters en ben echt super tevreden! Prima prijs/kwaliteit verhouding

één jaar geleden

En de pasvorm is in mijn ervaring gewoon true to size. Mijn dochters zijn 16 maanden, 80cm en dragen nu 12-18 mnd (86)

één jaar geleden

Zara is top! Alleen ik heb wel van de shirts en truien een maatje groter, vind het wat te kort. Mijn jongen is 17 maanden, draag van de broekjes 86 en de shirts maat 92.

één jaar geleden

Kwaliteit vind ik enorm wisselend. Tshirts echt 3x niks, de leggings en truien draagt ze echt wel tot ze te klein zijn en zijn vrij hufterproof 😇. Het valt wel smalletjes.

één jaar geleden

Vind het altijd prima maar wel een maat groter

één jaar geleden

Prima! Fijne spijkerbroeken en sweaters voor mijn zoon 😁

één jaar geleden

Ik denk dat zon 90% van mijn zoon zijn kleding van de Zara is (Van mijzelf denk ik 50%) Echt fan! Maten verschillen wel echt per kledingstuk

één jaar geleden

Ja mooie kleding ook! Vind alleen de omvang bij truien bij nek altijd te smal

één jaar geleden

Geen ervaring maar wel benieuwd! Heb gister 3 treggings maat 86 besteld, mijn dochter is 17 maanden. (Smal dus hoop dat de broekjes een keer niet afzakken en de lengte klopt)

één jaar geleden

Reactie op Girlsmom91

Geen ervaring maar wel benieuwd! Heb gister 3 treggings maat 86 besteld, mi ...
Mijn zoontje is ook erg smal en de skinny fit jeans van Zara zitten perfect! 😁

één jaar geleden

Reactie op Koninginvanhetgezin

Mijn zoontje is ook erg smal en de skinny fit jeans van Zara zitten perfect ...
Ik heb ze binnen en gepast ze zitten echt zo goed! En lekker met die stretch, blij mee🥰

één jaar geleden

Eerste bestelling gedaan, 3 treggings en spijkerjasje maat 86. Past allemaal super goed bij mijn dochter van bijna 18 maanden!

één jaar geleden

Aaah wat en leuk jasje jurkje mooi ga ik eerdaars ff spieken in de stad bij zara wel zo leuk