Hi!
Gebruiken jullie zeep of shampoo oid bij jullie kleintjes ? Mijn zoontje is 11 weken en bij mijn kraam week zeiden ze van dat baby鈥檚 het beste gewoon alleen met water gewassen kunnen worden omdat hun huidje het gezondst is met gewoon z鈥檔 eigen velletje zonder zeep..
Klopt dit ?
Wij ook na茂f badolie, paar drupje in het badje of iets op t washandje onder de douche. En na茂f shampoo. Onze kleine gaat 2x per week in bad of onder de douche
Ik gebruik alleen badolie verder niks. De cr猫me van Na茂f op droge plekken op haar huid. Meer voelt ook echt onnodig nog. Ze gaat 2x per week in bad of mee onder de douche.
Ons zoontje gaat onder de douche zonder lotion/douchegel. Anders ben ik bang dat hij zich uit mijn armen wurmt.
Ongeveer 1 keer per week gaat hij in bad met neutral shampoo en douchegel 0% parfum jumbo huismerk. Belangrijkste is parfumvrij, om latere (over) gevoeligheid voor eczeem en uitslag ed te voorkomen.
Oh echt, wat veel al bij iedereen, mijn zoontje gaat in bad of onder de douche als ik echt denk dat het nodig is en zonder zeep of shampoo of iets in die richting. Alleen in het badje gooi ik een scheutje afgekolfde melk.
Het is niet nodig, maar gebruiken het wel want dan ruikt ie zo lekker. Zijn huid kan er goed tegen, eerste periode alleen wat badolie gebruikt van inoli.
Ik gebruik kruidvat badgel en olie en dan de shampoo en van zwitsal de lavendel slaapwel zeep wel niet dagelijks enkel in bad. Als hij wat uitslag heeft wat nog maar 1 keer gebeurd is heb ik gewoon wat badolie ingedaan
Ik gebruik helemaal geen shampoo of zeep. In het badje doe ik een dichtgeknoopt gaasje met wat havervlokken erin. Dit heeft een klein beetje vettigheid af wat heel zacht en verzorgend is. Zeker als je kindje een extra gevoelige huid heeft is dit een aanrader.