20 Reacties

4 jaar geleden

Ik gebruik wel zeep maar niet elke keer je kan ook afwisselen met olie zei mij kraamzorg

4 jaar geleden

Ik gebruik zeep (waslotion) en olie en bodylotion. Van het merk Galenco en Mustela.

4 jaar geleden

Ik gebruik heel zachte zeep met zo weinig mogelijk irriterende stoffen. Na wat research nu heel blij met la Roche Posay lipikar syndet ap+ :)

4 jaar geleden

Gewoon zwitsal zeepvrij

4 jaar geleden

Wij gebruiken Naif

4 jaar geleden

Hier ook naif, badolie en ook shampoo. Mijn zoontje heeft vrij veel haar en met alleen water blijft dat best muf ruiken.

4 jaar geleden

Wij ook na茂f badolie, paar drupje in het badje of iets op t washandje onder de douche. En na茂f shampoo. Onze kleine gaat 2x per week in bad of onder de douche

4 jaar geleden

Wij doen de ene dag olie in het badje en de andere dag zepen we hem in.

4 jaar geleden

Ik gebruik alleen badolie verder niks. De cr猫me van Na茂f op droge plekken op haar huid. Meer voelt ook echt onnodig nog. Ze gaat 2x per week in bad of mee onder de douche.

4 jaar geleden

Ons zoontje gaat onder de douche zonder lotion/douchegel. Anders ben ik bang dat hij zich uit mijn armen wurmt. Ongeveer 1 keer per week gaat hij in bad met neutral shampoo en douchegel 0% parfum jumbo huismerk. Belangrijkste is parfumvrij, om latere (over) gevoeligheid voor eczeem en uitslag ed te voorkomen.

4 jaar geleden

Hier ook naif en we gaan maar 2x per week in bad of douche

4 jaar geleden

Oh echt, wat veel al bij iedereen, mijn zoontje gaat in bad of onder de douche als ik echt denk dat het nodig is en zonder zeep of shampoo of iets in die richting. Alleen in het badje gooi ik een scheutje afgekolfde melk.

4 jaar geleden

Ik gebruikt zeepvrije wasgel van kruidvat merk!

4 jaar geleden

Lekker zeepen hoor. Behalve het gezichtje zelf. Die gewoon met water zonder zeep. Ruiken ze zo lekker!

4 jaar geleden

Ik gebruik galenco badolie in badje en om haar te wassen. Voor de haartjes gebruik ik zeep.... Op dinsdag, donderdag en zaterdag in badje.....

4 jaar geleden

Het is niet nodig, maar gebruiken het wel want dan ruikt ie zo lekker. Zijn huid kan er goed tegen, eerste periode alleen wat badolie gebruikt van inoli.

4 jaar geleden

Ik gebruik kruidvat badgel en olie en dan de shampoo en van zwitsal de lavendel slaapwel zeep wel niet dagelijks enkel in bad. Als hij wat uitslag heeft wat nog maar 1 keer gebeurd is heb ik gewoon wat badolie ingedaan

4 jaar geleden

Ik gebruik helemaal geen shampoo of zeep. In het badje doe ik een dichtgeknoopt gaasje met wat havervlokken erin. Dit heeft een klein beetje vettigheid af wat heel zacht en verzorgend is. Zeker als je kindje een extra gevoelige huid heeft is dit een aanrader.

4 jaar geleden

wij gebruiken weleda calendula cremebad鉂わ笍 ruikt zo lekker!

4 jaar geleden

Wij gebruiken alles van Na茂f. Heerlijk spul 馃槏