6 Reacties
één jaar geleden
Hoi,
Ik herken wel wat je zegt. Ik droom zelf ook heel veel en kan ‘s morgens (net nadat ik wakker wordt) soms zo 3-5 dromen navertellen. Dat kan soms erg vermoeiend zijn, ik wordt na zo’n nacht in ieder geval voor mijn gevoel niet uitgerust wakker.
Ik neem wel voldoende rust, waardoor ik me nu niet structureel moe voel. Maar heb wel regelmatig dat ik ‘s nachts niet wakker wordt als mijn zoontje op zoek is naar zijn speentje. Mijn man gelukkig wel, misschien dat ik daardoor ook niet de noodzaak voel om wakker te worden.
één jaar geleden
Ik herken je er wel in misschien in een andere vorm
Mijn zoontje is nu 15 maand en slaapt echt ik meen het pas sinds 2 weken door!
Dus ik en me partner zijn gewoon denk al maanden een chronisch vermoeide duif zeg ik altijd🤣.
Op het werk merk ik dat ik met hulp van lekker veel koffie productief ben vrolijk en vol energie.
Maar ben ik vrij ben ik kapot. Ik kan overdag de dutje meedoen .
Ik denk dat dat echt bij het ouderschap van jonge kindjes hoort🙊
En ik zeg wel eens het went.
Maar nu die eindelijk doorslaapt slaap ik zo vroeg savonds dat ik nu bijna 10 a 11 uu per nacht pak en ben de schade nog aan het inhalen 🙊.
Ik weet dat je misschien geen tips zoekt. Maar ik probeerde zelf gewoon savonds om 20.00 lekker in bedje tv te kijken rustig te worden ontspannen in bed.
Misschien helpt dat voor jou? Zodat je rustiger in slaap valt?
En gek iets hoor maar melatoline tabletjes zijn ook voor je rustige nacht. Wie weet helpt het tegen heg extreme dromen
één jaar geleden
Jaaa ik herken het, ZO stom! Midden in de nacht klaarwakker en als de wekker gaat uitgeput. Al moet ik zeggen dat sinds ik weer gestopt ben met de pil het veel beter gaat! Ben niet vanwege een kinderwens gestopt, maar omdat ik het idee had dat ik me beter zou voelen. Dat klopte!
één jaar geleden
Ja :(, onze dochter wordt nog wel wakker in de nacht. Vaak kort, maar als zij al weer slaapt lig ik soms nog 2 (!!) uur wakker in bed! Zo lastig en vervelend… 🫠