4 Reacties
één jaar geleden
Het is natuurlijk fijn om over de “grote/belangrijke” zaken op één lijn te zitten, maar ik bedenk me altijd wel: kindjes kunnen het heel goed aan als ouders verschillend zijn en nemen van beiden wat mee. Je hoeft echt niet alles hetzelfde aan te pakken :)
En wat betreft het felle reageren: zo ben ik soms ook een beetje naar mijn partner toe (zeker in vergelijking met mijn partner) als iets me irriteert van hem, maar ik denk niet dat dat erg is voor onze dochter om te zien: ze ziet ook hoe we elkaar knuffelen, zoenen en gek op elkaar zijn. Mag naast elkaar bestaan van mij, maar weet dat mijn partner dit soms ook wat lastiger vindt.
Hopelijk heb je iets aan mijn perspectief ☺️
één jaar geleden
Dit had zo een bericht van mij kunnen zijn, het gaat hier net zo de laatste tijd. Ik ben "thuisblijfmoeder" en mijn man werkt fulltime, dus ik doe normaal het grootste deel van de opvoeding. Maar mijn man is de laatste tijd veel thuis door ouderschapsverlof en wisselen van baan en heeft blijkbaar ook een veel strengere manier van opvoeden dan ik. Ik merk dat ik heel erg alles op mijn manier wil hebben want normaal ben ik de hele dag alleen met mijn zoontje en gaat het ook op mijn manier. Wij botsen dus ook vaak de laatste tijd. Kan niet wachten tot mijn man weer normaal aan het werk gaat 😂