25 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Ree1994

Ik weet idd welke je bedoeld! Maar daar is m'n wc te klein voor beneden. Di ...
Oh ja die zijn weer dan té groot haha zal je net zien.. Hahaha ja die van ons wilt al staand plassen “net als papa” 😂

één jaar geleden

Reactie op Smoezie

Oh ja die zijn weer dan té groot haha zal je net zien.. Hahaha ja die van ...
Hahaha te grappig. 🤣🤣 heerlijk he die eigen willetjes. 🤭

één jaar geleden

Sinds 2 weken begonnen dit omdat hij aangaf te moeten plassen is toen 3 dagen bijna volledig droog geweest in zijn luiers. Helaas na 3 dagen aangeven doet hij dit niet meer, wij zetten hem daarom op standaard tijden op het potje en plast dan ook elke keer. Poepen is wel gewoon in de luier. Nu moet ik zeggen dat ik er geen haast mee heb dus zoals het nu gaat vind ik prima, niet te druk en zou mooi zijn als hij met 2 jaar zindelijk is.

één jaar geleden

Hier vandaag voor t eerst ook een 💩 gedaan op t potje. Ik liep even weg om in de pannen te roeren en jahoor. Ze wilt dat zoals ook in de luier lekker op een rustig plekje doen. 🫣🥳

één jaar geleden

Ons zoontje is 18 mnd, vorige keer gewoon geprobeerd. Na zijn middagslaapje (bijna altijd droge luier na zijn slaapje) op het potje gezet, koekje en drinken erbij en ineens een plas en poep erin! Sinds een week nu geen poep meer in de luier gehad (hij vindt verschonen ook echt vreselijk), maar alles op het potje. Na elke keer eten zet ik hem erop, soms doet hij niks, soms alleen een plas. Plassen doet hij ook nog wel in de luier. Maar we zijn al heel trots op hem zo! En heel blij dat we geen poep meer in de luier hebben, dat scheelt een hoop werk 😅