7 Reacties

één jaar geleden

Haaaai, ik ben al 1 maand ong bezig en had verkleiners en potje maar over dat potje van luma plaste ze heen, dus nu de lelijke wit groene ikea potten en daar zit ze perfect op!! Dus ga iig niet voor t mooie maar voor t comfortabele. 😅 en lees t boek zindelijk maken is kinderspel. Heb ik heeel veel van opgestoken. Hier plast ze inmiddels veel op t potje en ook al 2 poepjes op gedaan, alleen plast ze tussendoor ook nog in de luier. Ze kan denk ik haar blaas nog vol laten worden en nog niet ophouden. Verder kan ze alles super goed, mede door het boek. Succes iig. 😍😍😍

één jaar geleden

Ik heb een tijd geleden dat groene potje van Ikea gekocht en heb ook een verkleiner maar ben nog niet ermee begonnen. Hij speelt met dat groene potje en gebruikt hem als zitje om te spelen … hij poept meestal als hij in zijn trip Trapp zit precies na het ontbijt of tijdens dus lastig om hem dan er uit te halen tijdens zijn eten om in het potjes te zetten … en ik heb geen idee wanneer hij plast dus ik zou ook me moeten gaan verdiepen. Succes en ik volg voor tips !

één jaar geleden

Hier potje van Hema en onze zoon pakt het heel goed op. Al heel veel plasjes op het potje gedaan, soms ook maar een klein beetje, dus volgens mij snapt hij precies wat de bedoeling is. Maar ook nog wel plas in de luier hoor. Poep in de luier is echt nog een uitzondering hier. Zo fijn!! Hij doet bijna alle 💩 op het potje. En trots dat hij is als hij het resultaat gaat bekijken 🥰

één jaar geleden

Hoe beginnen jullie hiermee? Tips? 😃

één jaar geleden

Reactie op Koninginvanhetgezin

Hoe beginnen jullie hiermee? Tips? 😃
Gewoon op het potje zetten, met een speeltje of na het slapen met wat drinken en een koekje. En dan juichen als hij wat gedaan heeft. Ingewikkelder hebben wij het iig niet gedaan. Na de maaltijden/tussendoortjes en middagslaapje zet ik hem erop. En steeds vaker gaat hij plassen of poepen op het potje. Soms ook niet, ook prima. Als hij eraf wil, mag hij eraf. Geen strijd.

één jaar geleden

Wij hebben al een tijdje een potje op de badkamer staan. Als wij hier naar de wc gingen dan ging hij hier ook wel eens op zitten (met kleren aan). Sinds afgelopen week kreeg hij steeds meer interesse in het potje en gaf hij zelf ook aan naar het potje te willen. We hebben hem er vanaf toen elke keer zonder luier opgezet. We kletsen dan gezellig samen en benoemen dat hij hier mag plassen of poepen of lezen soms in een boekje… maar behalve poep en plas geluiden maken met zijn mond kwam er nog niet veel..😅 tot vanavond! Uit het niets had meneer geplast én gepoept! 😱🥳 volgens mij was hij zelf net zo verbaast als wij haha! Nu proberen vast te houden. 💪🏼

één jaar geleden

Reactie op svs15

Wij hebben al een tijdje een potje op de badkamer staan. Als wij hier naar ...
Vandaag een dagje naar de opvang. Vanmorgen verteld dat het gisteren voor de eerste keer gelukt was om op het potje te plassen en te poepen… horen we bij het ophalen dat hij daar vandaag 5x op het potje heeft geplast/gepoept! 😱 en daarna thuis ook nog 1x . Ik ben echt verbaasd over hoe dit zo in zo’n korte termijn kan ontstaan!