4 Reacties

18 dagen geleden

- Potje in de kamer zetten waar ze op dat moment is? - toch vaste momenten inbouwen dat je naar het potje gaat? (Hier is het elke ochtend voor ontbijt en elke avond voor naar bed tandenpoetsen, blijft ze niet leuk vinden maar ze weet dat er geen optie omheen is dus doet het dan toch wel braaf)

18 dagen geleden

Ja potje staat in de woonkamer. Net had ze het potje gepakt maar toch ernaast geplast🙈 Vaste momenten op potje of toilet is wel een goede tip!

15 dagen geleden

In het begin vroeg ik constant (letterlijk om de 10 minuten) of ze wilde plassen. Als ze ja zei gingen we meteen samen. Want als ze er zelf niet aan dacht tot op het moment, deed ze het ook niet geloof ik…

11 dagen geleden

Hier plaste zevaak in bad dus we begonnen met voordat ze in bad ging. Vaak ook slachtends doorgelekt dus na het slapen daarna geprobeerd erbij te doen en ook voor het slapen (tenzij daarvoor in bad, dan is ze al geweest). Die momenten gaan goed. Verder probeer ik aan te kondigen. We gaan zo plassen en daarna naar de winkel/ naar buiten etc. Laatste en keer flink ziek geweest en nu wilde ze overdag niet meer... Begint weer te komen. Hier dus ook met vallen en opstaan aka doorlekkers en succesjes