34 Reacties
één jaar geleden
Hee, mijn dochter is afgelopen week zindelijk geworden. Luier af, blote kont en de luier niet meer omdoen. Wij waren 3 maanden geleden begonnen met potje maar niet zo doorgezet als nu. Vorig weekend het ebook gekocht samen snel zindelijk en die manier toegepast en ze is binnen een paar dagen volledig zindelijk geworden. Snachts ga ik binnenkort mee beginnen maar de focus lag voor ons nu even op overdag en wauw wij stonden versteld van hoe snel t ging. 😳 op fb en volgens mij ook kan je ze vinden. Tis een boek geschreven door een Zweeds echtpaar. Kostte me wel 25 euro maar vond het alles waard. Hierdoor pakte ik goed door, net wat we nodig hadden. 🥰
één jaar geleden
Reactie op Jessiicaa
Wat jammer ik denk dat ik ze even ga mailen!
Ja zou ik ook doen. Het zijn hele vriendelijke mensen. Als je het heb gekocht kan je toevoegen aan hun fb forum. Ik dacht zo lekker sparren met andere ouders maar ik was t 6e of 7e lid. Maar ze reageren alsnog snel en komen met fijne tips. Hopelijk kunnen ze je helpen anders evenniemand in je omgeving vragen met een creditcard 🥰
één jaar geleden
Oh wauw is dat ebook van zonderluier.nl echt effectief?
Ik zat erover te denken het aan te schaffen maar twijfel.
En moet zelf ook even motivatie vinden om ervoor te gaan…
één jaar geleden
Reactie op mama__2021
Oh wauw is dat ebook van zonderluier.nl echt effectief?
Ik zat erover te de ...
Het gaf mij motivatie om door te zetten en niet op te geven en binnen 1 dag zonder luier ging ze al zelf naar t potje. Nou was ik wel al 3 maanden geleden met haar begonnen met 5 x per dag pp t potje zetten dus het potje was ze wel gewend. Ik merkte niet dat ze zelf door kreeg dat ze moest plassen dus toen even gestopt en af en toe potje en nu gewoon doorgezet en gelijk geen luier meer om gedaan. Wat het boek beschrijft gebeurde ook echt. Was gewoon bizar! Maar t zal ook per kindje verschillen denk
één jaar geleden
Grappig, ik heb gisteren ook het E-book Zonder Luier besteld en vandaag meteen gelezen.
Ook wij zijn al een paar maanden geleden begonnen, hij poept echt bijna nooit meer in z’n luier. Maar plasjes komen alleen als ik hem toevallig op het goede moment erop zet. Ik hoop op deze manier hem te kunnen helpen met het herkennen van het gevoel, zodat hij ook kan aangeven dat hij moet plassen.
Ben benieuwd!
één jaar geleden
Reactie op Ree1994
Het gaf mij motivatie om door te zetten en niet op te geven en binnen 1 dag ...
Toch maar eens serieus overwegen dan. Hier ook al wel op het potje gezeten maar niet consequent iedere dag, laat staan meerdere keren per dag.
Hij geeft wel aan als hij moet poepen maar dat kan dan rustig ook nog een half uur duren. Zo lang blijft ie niet op het potje zitten 😂
Lastig!
één jaar geleden
Reactie op Magakeus
Zou je toevallig het bestand kunnen doorsturen, als ik de helft betaal? Ik ...
Kon dat maar dan had ik t naar iedereen gedaan 😳 je krijgt een downloadlink via je mail en die is maar heel kort beschikbaar. Wilde hem volgende dag op m'n ipad ook downloaden en dat kon al niet meer. Hij staat in een boeken app waarvan je hem niet kan downloaden of opslaan. 🥺 had iedereen hem graag doorgestuurd maar dat hebben ze slim ingebouwd. 🤭
Ik heb ook lang zitten twijfelen, 25 eu is niet niks voor een boek dat zo uit is. Maar ik vond het t wel echt waard. Maar ik snap je!