5 Reacties

één maand geleden

Wij doen juist altijd de Kids taart en de volwassenen slagroomsoesjes. Natuurlijk ook chipjes, nootjes, komkommer, kaasje, worstje, soms een gevuld eitje op tafel om voor iedereen te pakken

één maand geleden

Ik had gewoon twee soorten taart, zelf gemaakte appeltaart en kwarktaart met verse aarbeien en door heen.. voor de volwassene had ik wat hapjes en voor de kids kleine zakjes chips.

één maand geleden

Ik had vorig jaar van alles, toen waren er ook wel veel kindjes. Geloof kaasstengels, plakjes worst, chippies, rozijnen, gedroogde abrikozen, komkommer etc. En als avondeten poffertjes. Dit jaar doen we het kleiner ivm mijn zwangerschap dus zal ook minder uitpakken 🤣

één maand geleden

Hier word door onze peuter heerlijk mee gegeten van de taart! Verder staat de tafel vol met van alles en nog wat, daar eet hij pikt hij gewoon van mee.. net zoals de andere kindjes

één maand geleden

Wij hebben net dit weekend de verjaardag van ons zoontje gevierd, hij word woensdag 3 jaar maar hij smikkelt gewoon mee en ja zeker zelfs een stukje taart. Verder met de hapjes ook gewoon meegesmikkeld