10 Reacties

één jaar geleden

Hier zat ook 4 maanden tussen het punt van achter de loopwagen tot lopen. Zal vast wel komen ☺️

één jaar geleden

Mijn dochter is net 1,5 jaar. Loopt langs de tafel, bank en als je handjes vast houd. Maar los lopen doet ze ook nog niet. Zodra ze los staat lijkt ze het spannend te vinden en stopt met wat ze deed. Maar wel continu op de bank klimmen, de trap op willen klimmen

één jaar geleden

Reactie op MariaElena

Mijn dochter is net 1,5 jaar. Loopt langs de tafel, bank en als je handjes ...
Hier ook precies dit! En aan twee handen, zodra ik één handje loslaat gaat ze zitten

één jaar geleden

Reactie op MC6

Hier ook precies dit! En aan twee handen, zodra ik één handje loslaat gaat ...
Doet mijn dochter ook!

één jaar geleden

Mijn dochtertje loopt niet eens achter iets wilt ook niet aan de hand mee lopen wel aan tafel en sinds gister ondekt dat ze wel de bank op kan klimmen 🤦‍♀️🙈 ze kan wel vanaf de grond omhoog komen en losstaan dan gaat ze klappen

één jaar geleden

Reactie op MariaElena

Mijn dochter is net 1,5 jaar. Loopt langs de tafel, bank en als je handjes ...
Hier precies hetzelfde. En opeens sinds vrijdag loopt ze helemaal los. Echt een op de andere dag.

één jaar geleden

Hier ook! Dochtertje bijna 18 maand. Kan rennen met haar loopkar en ad hand goed en doef paar stapjes zelf maar helemaal nog niet. Komt echt wel

één jaar geleden

Preciss hetzelfde!! Komt goed 😘

één jaar geleden

Jep!

één jaar geleden

Zoontje van 17 maanden. Loopt overal langs, tafels, banken, 1 a 2 stapjes los tussen tafel en de bank. Aan 1 hand. Maar los niet. Hij laat zich direct vallen en kruipt dan verder. Ik las laatst ergens dat het niet uitmaakt wanneer je kindje gaat lopen. Dat het iets is van bepaalde processen die samen moeten komen in de hersenen ofzO. Bij de een snel en de ander langzaam. En heeft niks met wel of niet slim te maken. Uiteindelijk zal het allemaal vanzelf goed komen en kunnen we erachter aan vangen 😝