6 Reacties
4 maanden geleden
Sorry. Mijn kinderen vonden de medicijnen juist vaak lekker. Hoe ziek is je zoon? Als hij heel zwak is dan is de antibiotica zeker noodzakelijk (dan zou ik de huisarts bellen om advies), maar als je zoon het kan hebben is het wachten op doorbreken van de trommelvliezen wel beter voor de toekomst. Mijn zoon had ook de eerste jaren oorontstekingen, totdat de huisarts stopte met voorschrijven en zei dat hij er maar een keer doorheen moest. Nu gaat het sindsdien veel beter en heeft hij al heel lang geen ontstekingen meer gehad. Heb je ook de oordruppels gehad? Die adviseerde ze bij mij altijd en heb ik ook altijd in huis. Die kunnen de pijn iets verlichten. Die haal je gewoon bij de kruitvat.
4 maanden geleden
Reactie op Klaasjebaby
Sorry. Mijn kinderen vonden de medicijnen juist vaak lekker. Hoe ziek is je ...
Hier vinden ze het allebei vies. Onze dochter heeft al buisjes dus die krijgt altijd anti biotica oordruppels, zoveel fijner en makkelijker.
Nou we hebben een verwijzing voor de kno om het over buisjes te hebben, moeten de 29ste langs.
Nee hij is niet heel ziek. Verkouden en hees en sinds de paar x anti biotica die wel lukte klaagt hij niet meer over zijn oor.
Tijdje terug had hij een dubbele oorontsteking in t weekend en daar was hij zo ziek van, hing echt als een lappe pop tegen me aan op de bank, was 10x niks. Toen ging gelukkig de anti biotica beter. Nu lukt t amper.
Otalgan bedoel je? Ja die hebben we in huis, maar hij klaagt nu niet van pijn gelukkig.
4 maanden geleden
Reactie op Justme1
Hier vinden ze het allebei vies. Onze dochter heeft al buisjes dus die krij ...
Wat ontzettend lastig zal dit zijn voor je. Gelukkig is hij nu niet die slappe pop, want dat ik vind ik altijd een beetje eng. Net alsof ze door je vingers glippen en de controle kwijt bent... Ja Otalgan dat is wat ik bedoelde ja. Hopelijk gaan de buisjes helpen. Bij mij kwamen ze er als kind altijd uit en gelukkig heeft onze zoon het uiteindelijk niet nodig gehad. Mijn moeder heeft wel een paar keer gezegd dat ik ook om buisjes moest vragen, maar het is er nooit van gekomen. Heel veel sterkte en beterschap voor je zoontje!!
4 maanden geleden
Ai wat vervelend. Hier ook een kind dat de antibiotica niet wilde. Niet door de kwark, niet door de melk. Uiteindelijk in zijn melk gedaan, en hij mocht niet eerder van schoot dan dat het op was (normaal is de melk zo op). Dat moesten we 3 kwartier volhouden en daarna dronk hij de fles leeg. En wist hij dat dit 'erbij hoort' als hij ziek is en antibiotica krijgt
4 maanden geleden
Reactie op Veeera
Ai wat vervelend. Hier ook een kind dat de antibiotica niet wilde. Niet doo ...
Ja hier ook al vanalles geprobeerd. Ook door drinken heen zonder het te zeggen maar dat ging 2x goed en ook dat weigert hij nu.
Ook geprobeerd door te zeggen dat hij erna wat lekkers mag, of juist iets niet mag als t niet op gaat. Werkt helaas niet.
Het is er een met een sterke wil, dat helpt met dit ook niet mee 😅