15 Reacties
4 jaar geleden
Ik ga niet vliegen, maar met de auto op vakantie! Ik moet van Nederland naar Turkije, wanneer ik 30 weken ben, en vervolgens met 34 weken kom ik terug..
Gewoon doen! Even er tussen uit voordat de kleine er is. Lekkere ontspanning.. iedereen is corona, mondkapjes, en het 1,5 meter helemaal zat.. ik neem aan jij ook.. wees er niet bang over. Denk aan het ontspannen! Even weg van huis..
Misschien kan je nu alvast kijken of er een dichtstbijzijnde een ziekenhuis is voor het geval van nood. We gaan er natuurlijk niet van uit.. maar, je kan het bij de hand hebben. Vergeet je voedingskussen niet mee te nemen 😜.
GENIET ERVAN!!!!❤️
4 jaar geleden
Reactie op teeez
Dankjewel! Ik ben er ook wel echt aan toe hoor😅 En ik ga me daar sowiezo n ...
Precies! Iedereen is er aan toe.. ik zou niet eens kunnen denken wanneer k “hoog” zwanger ben even nog op vakantie gaan.. maar ik ben er echt echt echt aan toe..
Even geen mondkapje even geen winkelmandje even geen politie agent spelen.. ( werk in een winkel) gewoon helemaal beu!
Dus wees gerust erover en geniet!
Ik zou niet zo maar laten checken in het ziekenhuis, pas echt wanneer je de kleine niet meer voelt etc. Want misschien zeggen ze wat waardoor je gaat stresse terwijl het in NL hartstikke dood normaal is.. ik zou het toch even overwegen..
4 jaar geleden
Ik ben afgelopen week naar Ibiza geweest met 23 weken. Mijn heenweg was een hel door alles was verkeerd liep.
Vloog midden in de nacht, dus maar twee uur kunnen slapen
Niet gegeten
Mondkapjes verplicht op
Te lage bloeddruk
Drukcabine
Dit alles heeft er bij mij toe geleid dat ik 2x buiten westen raakte op een vlucht van 2,5 uur…
Terugweg medisch aangevraagd dat ik geen mondkapje op hoefde. Bloedsuiker spiegel heel stabiel gehouden, uitgerust het vliegtuig in. En toen had ik 0,0 problemen.
Dus: TIP!!!
Zorg goed voor dat je uitgerust en met veel eten en drinken het toestel in stapt
Geen stress en lekker genieten
Want zo’n laatste vakantie samen is het helemaal waard!!!
4 jaar geleden
Op het moment zit ik in het vliegtuig terug naar Nederland vanuit Turkije. Voor mij is het goed te doen! Ben ook 23 weken zwanger en het enige klote wat me lichaam gedaan heeft tijdens de vlucht en m’n vakantie is het opzwellen van mijn enkels 🤣🤣🤣! Mocht je toch gaan, have a safe flight ✈️!
4 jaar geleden
Wij zijn nog aan het kijken voor een paar daagjes weg met z'n 2tjes.
Heen ben ik dan 31 weken, terug 32 weken. Zou met het vliegtuig gewoon moeten kunnen volgens internet ed. Maar zouden jullie dat afraden?