7 Reacties

5 jaar geleden

Ja ik heb ook overal jeuk.. bij mij helpt menthol poeder! Helaas niet de hele tijd maar wel voor even.. en snachts goed insmeren met zwitsal mama of olie

5 jaar geleden

Zelf geen ervaring, maar misschien mentholgel? Werkt verkoelend, alleen niet op opengekrabte huid smeren (brand). eventueel ook een anti allergie tablet, zoals cetirizine en loratadine

5 jaar geleden

Ik heb ook al mn hele zwangerschap jeuk.. vanaf week 2 dat we het wisten al.. alles geprobeerd zo ook by de huisarts. Verschillende allergie tabletten gehad maar niks werkte. Uit eindelijk koelzalf ZONDER rozenolie mee gekregen om te smeren. Die heeft super goed geholpen ! Alleen momenteel last vam eczeem.. #onrustigehuidtype, altijd al geweest. Succes !

5 jaar geleden

VSM Derma Calendulan Lotion werkte bij mijn huidirritaties altijd fijn. Ik sluit me ook aan bij Suuslo en en Kellyadam wat betreft mentholproducten; met name poeder vind ik nog wel eens prettig. Te heet douchen en parfumproducten vermijden hielp bij mij ook. Verder helpt koelen met een icepack of zak erwtjes erg goed als het te erg jeukt. Daarna insmeren en vooral rustig blijven onder de jeuk. Succes 馃槝

4 jaar geleden

Het is een tijdje minder geweest, veel dagen zelfs niet, maar weer in volle hevigheid terug. Ik kan er slecht van in slaap komen en heb echt plekjes van het toch krabben. Vreselijk! Ik heb al allerlei dingen geprobeerd, maar nog geen succesrecept. Ik vrees de weken uitzitten 馃檲

4 jaar geleden

Weleda Bodybutter was voor mij de oplossing, in een paar dagen was is van de jeuk af. En veel met blote buik lopen, zeker net na het insmeren.

4 jaar geleden

Bij mij is er uit eindelijk getest op zwamgerschapscholestase vanwege de aanhoudende jeuk. Hiervan waren de resultaten bij de 2e keer wel goed. Echter dachten de artsen dat we bedwantsen of scabi毛n hadden in bed en op de huid. Hiervoor hebben hij en ik beiden een behandelingen met loxazol zalf voor moeten gebruiken. Na 2x behandelen heeft mijn vriend geen jeuk meer en ik aanzienlijk veel minder. De jeuk die ik nu nog heb kan zwangerschapsjeuk zijn of van m'n eczeem afkomen wat ik al jaren heb.