Hallo allemaal,
Zijn er nog meer dames met een maatje meer (maat 50) die moeite hebben met betaalbare leuke zwangerschapskleding te kopen?
Is er iemand met de goude tip?
Voornamelijk moeite met het vinden van broeken. Stevige benen en billen. En hoe zit dat met de maten. Kan je gewoon je maat wat je voorheen had kopen of moet het groter?
Wie heeft voor mij de goude tip!?
Ik struggle hier ook mee (maat 54). Ik heb het eigenlijk een beetje opgegeven wat betreft broeken. Ik heb heerlijke zwangerschapsleggings gekocht bij de h&m (ze vallen groot, ik pas maat xxl) en verder jurkjes. Ik denk dat ik maar moet accepteren dat ik geen broeken ga dragen tijdens de zwangerschap haha. Ik heb verder de site mamalicious ontdekt, niet te duur en wel leuke kleding.
Bedankt dames! Was inderdaad ook bij bonprix beland. Vind de recensies van de zwangerschapsbroeken die ik leuk vind bijna allemaal slecht. Welke broek raden jullie aan? Gelukkig is de gewone kleding tot grote maat te krijgen, anders op die manier maar even creatief zijn.
Bij Shein hebben ze erg veel leuke zwangerschapskleding, maar ook de gewone grote maten kleding kan prima als je zwanger bent. En het is allemaal zeker niet duur. Ik heb zelf al een heleboel ingeslagen, beetje verslaafd aan Shein aan het worden 馃槄.
BonPrix vind ik fijne broeken hebben, tot nu toe 4 besteld daar, zitten allemaal fijn. Ik heb de maat besteld die ik voor de zwangerschap ook had (48).