22 Reacties

4 jaar geleden

Ik lees even mee ! Ik wilde het badje gebruiken waar hij in gewassen werd ! Ik gebruik nu een douchestoel dus het badje staat te verstoffen op zolder

4 jaar geleden

Ja heb hier een badje van action 5 euro geloof ik, laagje water erin en baby op dr buikje! Echt ideaal ben er blij mee ze vond het heel leuk :)

4 jaar geleden

😊

4 jaar geleden

Reactie op Jessiicaa

😊
Ahhhh wat ontzettend cute! Ze kan wel al zitten dat scheelt die van mij nog niet. Maar als ik er bij blijf kan het weinig kwaad denk ik? Hoe vol doe je hem ongeveer?

4 jaar geleden

Reactie op survivalguide

Ahhhh wat ontzettend cute! Ze kan wel al zitten dat scheelt die van mij nog ...
Dankje! 🥰 Hier staat het water 8 cm hoog, ik had er meer in maar vond het iets te diep als ze op dr buikje lag.. maar ik blijf er ook altijd bij zitten hoor😊

4 jaar geleden

Reactie op survivalguide

Ahhhh wat ontzettend cute! Ze kan wel al zitten dat scheelt die van mij nog ...
Ik heb dit badje, vindt het een fijn formaat

4 jaar geleden

Reactie op liefdes-baby

Ik lees even mee ! Ik wilde het badje gebruiken waar hij in gewassen werd ! ...
Die gebruiken wij hier ook. Gaat super goed.

4 jaar geleden

Reactie op Jessiicaa

Ik heb dit badje, vindt het een fijn formaat
Is dat 110cm doorsnee of 65cm?

4 jaar geleden

Reactie op survivalguide

Is dat 110cm doorsnee of 65cm?
110!

4 jaar geleden

Wanneer ze wil zitten gebruiken we dit "stoeltje" zodat ze toch lekker haar eigen ding kan doen en bij haar badspeeltjes kan. Anders ligt ze lekker op der buikje te spetteren, vind ze ook helemaal geweldig (klein laagje water inderdaad). Wij hebben nu ons zwembad ook staan, als die voldoende is opgewarmd kan ze in de babyfloat met ons mee in het zwembad ☀️😎

4 jaar geleden

Wat een heerlijke foto’s!! Word ik helemaal blij van ☀️☀️☀️☀️☀️☀️ Wij hebben deze gekocht. Echt ideaal voor binnen en buiten. https://www.babyplanet.nl/okbaby-douchezit-babybadje-opla-taupe?gclid=CjwKCAjwqauVBhBGEiwAXOepkSxpVr2_gJTGQzlnkQSlHHWLBSzQJ2440JguZ5Pt9lNlP9fjCyaRFRoCS8gQAvD_BwE

4 jaar geleden

Nou het is een succes hoor hier!

4 jaar geleden

Reactie op Sandra5890

Wanneer ze wil zitten gebruiken we dit "stoeltje" zodat ze toch lekker haar ...
Wat voor stoeltje is dat?

4 jaar geleden

Misschien is 8 cm net iets teveel trouwens heb er nog wat uitgegooit!

4 jaar geleden

Reactie op survivalguide

Wat voor stoeltje is dat?
Dat is dit douche-stoelte 😁 Wij gebruiken hem zelf voor heel veel dingen maar (nog) niet voor onder de douche 😁

4 jaar geleden

Helemaal enthousiast door jullie verhalen; mini zwembadje opgezet etc. vond ze het leuk? Nee, keihard janken na 10 sec en dat was het 😅. Wat een faal haha

4 jaar geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Helemaal enthousiast door jullie verhalen; mini zwembadje opgezet etc. vond ...
Ahhh nee meen je niet😂

4 jaar geleden

Ik heb vandaag een klein badje bij de Hema gekocht en meneer vind het heerlijk 🥰

4 jaar geleden

Die van de HEMA zijn top!

4 jaar geleden

Ik heb er een van bol.com met losse glitters in de randen 😍