6 Reacties

één jaar geleden

Wij waren toevallig begin december.. nou die van ons wilde ook niet meer in zo'n band, kwamen we daar achter 🥲 Toevallig dat ik een ander stel zag, hij dochter was net zo oud als die van ons. Die had dus gewoon bandjes om. Of zo'n half pakje... waar ook over de borst en rug inzit, die je zo aan kan trekken (kan het helaas niet beter uitleggen 😅) En dat ging prima bij haar. Dus zou je wel kunnen overwegen.

één jaar geleden

Ik heb het aan 2 badmeesters gevraagd, voor het geval zoontje niet meer in de zwemband zou passen. En die gaven aan dat zwembandjes prima waren. Dus ik heb al een paar zwembandjes in huis. Je moet wel even opletten op het aantal kg waar ze voor bedoeld zijn.

één jaar geleden

Ik ga iedere week naar babyzwemmen, wij doen nu bandjes om een gewone band wel een kleinere waar ze lekker in kan dobberen

één jaar geleden

Reactie op -Vino-93

Wij waren toevallig begin december.. nou die van ons wilde ook niet meer in ...
Oooh, ja goeie! Zo’n zwemvest had ik dus nog niet aan gedacht. Ga ik eens voor zoeken!

één jaar geleden

Reactie op EsmeeSL

Oooh, ja goeie! Zo’n zwemvest had ik dus nog niet aan gedacht. Ga ik eens v ...
Zwemvest ja! Dat was het woord dat ik zocht😂

één jaar geleden

Wij hebben een puddle jumper. Officieel vanaf 15 kg. Dochter is 9,5 en kan prima😃 helemaal watervrij al, spettert alle kanten op