14 Reacties

één jaar geleden

Ik zou ze beide even proberen. Ik ga over 3 weken op vakantie en ga as zondag zwemmen en dan bandjes en een puddle jumper voor de eerste keer testen. 🤭

één jaar geleden

Een zwemtrainer type rood zou ik aanraden https://www.mamaliefde.nl/zwemband-baby-babyfloat-swimtrainer-zwemvleugels/

één jaar geleden

Wij gaan eind maart weekend weg naar een huis waar zwembad bij zit en ik neem een puddle jumper én bandjes mee om al even te testen wat zij/wij fijn vinden!

één jaar geleden

Tip van een zwemjuf: Probeer beide. Bandjes kunnen ze nog raar vinden zitten en de armen omhoog doen waardoor ze alsnog koppie onder gaan. Een vestje is dan weer makkelijker want de armen zitten los. Maaaaar als het bad het toelaat, dan lekker alles af en goed vasthouden op verschillende manieren (onder oksels of op heupen).

één jaar geleden

Ik heb ze allebei besteld🥰 Ik ga het zondag proberen ben heel benieuwd

één jaar geleden

Puddle jumper zou veiliger zijn en beter om te leren zwemmen heb ik opgevangen dus wij gaan die nemen

één jaar geleden

Ik heb ze beide getest. Met 10 kg was de puddle jumper nog "te groot" als in dat ze te licht is ervoor en ze draait naar der rug in t diepe. Ze kon hem wel goed aan. Bandjes vond ze super leuk in t ondiepe, daarmee was ze nog wat mobieler. Die zijn ook voor haar nu geschikt en die andere nog niet dus is nog wat groot en lomp daardoor. Maar beide vond ze leuk en gingen goed. Ben heel benieuwd wat ze vind van bandjes in t diepe, maar toen zijn we naar huis gegaan dus helaas niet meer getest. Volgende week op vakantie zal ik t sws doen. Voor de zekerheid neem ik de gele baby float nog mee mochten wij lekker op een luchtbedje liggen kan ze mee in t diepe en zit ze veilig in der baby float. Die mag tot 11 kg dus hebben we nog geluk mee. 🤣

één jaar geleden

🥰

één jaar geleden

Bandjes werkte perfect in het water, wel nog moeten oefenen met mondje boven water houden🤣 Zwemvest ding werkte toch niet helemaal geweldig die duwde hem heletijd op zijn rug waardoor hij juist moeite had om na voren te leunen . Maar van het zomer neem ik zeker gewoon beide mee .

één jaar geleden

Reactie op Pr 1992

Bandjes werkte perfect in het water, wel nog moeten oefenen met mondje bove ...
Ja hier idd hetzelfde. Hoe zwaar is jouw zoontje nu ong?

één jaar geleden

Reactie op Ree1994

Ja hier idd hetzelfde. Hoe zwaar is jouw zoontje nu ong?
Mijn zoontje is 15 maand en 14 kilotjes Flinke lange jongen 89 cm🤣 Met de geboorte 4410 haha Maar voor hem dus ook echt nog te klein

één jaar geleden

Reactie op Pr 1992

Mijn zoontje is 15 maand en 14 kilotjes Flinke lange jongen 89 cm🤣 Met de ...
Ahhh dat is balen dan zeg aangezien ze vanaf 14 of 15 kg zijn. Die van mij (van happyswimmer) is vanaf 14 kg en las dat die vanaf een kilo of 12 gewoon goed gaan. Gelukkig lukt het met bandjes ook 😍

één jaar geleden

Reactie op Bosje02

Een zwemtrainer type rood zou ik aanraden https://www.mamaliefde.nl/zwemban ...
Verschriiiiikkelijk dit ding!!! Wij hebben hem maar mijn dochter glijdt er gewoon uit aan de onderkant. Er zittenb bandjes over de schouder en om haar middel maar niks onder het kontje dus ze glijdt gewoon floeps onder water als je niet oplet, net als bij een gewone zwemband. Absolúút geen aanrader. Kneeetter onveilig

één jaar geleden

Reactie op Faysel

Verschriiiiikkelijk dit ding!!! Wij hebben hem maar mijn dochter glijdt er ...
We hebben trouwens echt alle mogelijke manieren uitgeprobeerd om hem wel werkbaar te krijgen maar lukte gewoon niet. We hebben uiteindelijk zelf een bandje onder dr kontje gespannen en vastgeknoopt aan de band. Niks horizontale zwemhouding😄Verticaal de ploemp in als je niet oplet😖