10 Reacties

5 maanden geleden

Dit is echt een fase! Mijn zoontje weigert het dutje soms ook nu. Zal wel weer voorbij gaan. De laatste week gaat het hier weer goed. Gewoon elke dag aanbieden en proberen anders de dag erna een nieuwe poging

5 maanden geleden

Reactie op Mamavaneenjongetje19

Dit is echt een fase! Mijn zoontje weigert het dutje soms ook nu. Zal wel w ...
Dank voor je snelle reactie! Hoe weet je dat het een fase is?

5 maanden geleden

Is echt een fase denk ik, hier ook zo namelijk. Valt ze wel makkelijker in slaap als je haar helpt?

5 maanden geleden

Reactie op manonnetje

Dank voor je snelle reactie! Hoe weet je dat het een fase is?
Omdat ik dat een paar weken ook dacht. Mn moeder zei toen ook

5 maanden geleden

Omdat ik dat een paar weken ook dacht. Mn moeder zei toen ook
Te snel op verzenden geklikt. Mn moeder zei toen ook dat ie wellicht klaar was om zn dutje te laten vallen maar ik heb me er toen in verdiept en die kans is echt miniscuul. Ze testen veel uit en verwerken veel. En hier lijkt het ook 'voorbij'

5 maanden geleden

Te snel op verzenden geklikt. Mn moeder zei toen ook dat ie wellicht klaar ...
Dankje! Ja het lijkt me ook zooo vroeg en ook omdat het eerst nog uren slapen was

5 maanden geleden

Reactie op Mdr991

Is echt een fase denk ik, hier ook zo namelijk. Valt ze wel makkelijker in ...
Ah ook er middenin nu? Nee als je in haar kamer komt wil ze er vaak uit. De paar keren dat het nu wel lukt is dat ze lang babbelt en dan in slaap valt

5 maanden geleden

Herken het heel goed! Wij zitten sinds 2 weken hier ook in, dacht ook dat hij er wel klaar mee zou zijn. Hij kan het super goed volhouden zonder maar hij kan ook echt nog wel 2 uur slapen smiddags. Hij gaat het nog steeds niet uit zichzelf slapen maar met enig hulp is hij wel dus die 2 uurtjes in slaap. Het gaat wel ergens weer een keer over dan maar🥲 het is in ieder geval beter vergeleken met vorige week

5 maanden geleden

Hier ook.. lukt wel maar duurt veeeel langer dan normaal. Ook avond trouwens. Man zei vanmiddag nog dat hij een beetje met zijn slaap aan het rommelen is. Soms ineens korter. Zal wel een fase zijn denk ik.

5 maanden geleden

Hier ook drama al ruim 2 maanden, weigert die ze middag slaap zo een 8/10 keer. En als doe wel slaapt slaapt die zo 2uur. Maar dan gaat die savonds pas tegen 9 a 10uur naar bed. Slaapt die smiddags niet slaapt die tussen 7/8 uur in de avond zonder problemen. Vindt het ook erg vroeg geen middagdutje meer. Ken niet echt kindjes die dit hebben van zijn leeftijd. Maar heb begrepen van mijn cursus dat kindjes van 1 tot 2jaar een gemiddeld aantal uur slaap nodig hebben in een cyclus van 24uur. Met een max van 16uur en een minimaal van 9uur. En het gemiddelde hier vaak is tussen de 11 en 14uur. Als ik naar mijn zoontje kijkt heeft die 12uur per 24uur echt nodig. Slaapt die smiddags 2uur slaapt die savonds pas rond 9/10uur en is die tussen 7/8 wakker. Slaapt die smiddags niet slaapt die van 7 tot 7. Komt altijd precies op die 12uur uit de afgelopen 2 weken dan. Dus ik denk dat het wel kan zo vroeg(maar ben natuurlijk geen expert en het kan ook zeker nog een fase zijn). Ons zoontje liet alle slaapjes zoiezo veel sneller vallen als dat hoorde volgens internet. Lekker lang verhaal waar je denk ik eigenlijk niks mee kan😅