3 Reacties

vorige maand

Ik wil je alvast veel sterkte en beterschap wensen voor de tweede operatie. Mijn dochter is 2 keer geopereerd en was bij de tweede keer ruim 2 jaar oud. Het was fijn dat ze wat meer begreep, maar ik vond het daardoor wel wat spannender. Het reageren op de narcose en het wakker worden ging eigenlijk heel goed. Ze had voor de operatie al een speciaal drankje gehad waar ze rustig/sloom van werd. We zijn nog 2 nachtjes in het ziekenhuis gebleven en dat ging, ondanks dat ze haar benen niet kon bewegen vanwege gips, heel erg goed. Ze accepteerde alles snel

vorige maand

Succes en beterschap alvast! Hier een zoontje van 3 jaar wat al 2x geopereerd is. Wel aan iets anders dan jou zoontje. De eerste keer was hij 9 weekjes oud en dat ging super goed. De 2de keer was hij iets ouder dan 2 jaar en toen ging hij overstuur de narcose in. Hij kwam er wel heel goed uit en na 2 nachtjes mochten we toen ook weer gaan. 23-1 wordt bekeken of hij weer geopereerd moet worden. Hoe ouder hij wordt hoe spannender ik het vind.

3 weken geleden

Dochter twee maal geopereerd. 1 keer met 1.5 en. Keer met bijna 3. Neus en keel amandelen. Keel is echt wel veel ingrijpender dan neusamandelen. Ik vond het intens voor een paar dagen. Maar komt allemaal goed. Geen verschil met in slaap vallen en wakker worden. Vond wel fijne dat je het beter kan uitleggen als ze groter zijn. Succes.