29 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben de 4 seizoenen van Puckababy inderdaad. Wij zijn er echt heel blij mee en vonden het de 120 euro wel waard omdatje tot 2.5 jaar geen nieuwe meer hoeft te kopen. Heb een reserve gekocht op vinted voor 65 euro en die ziet er nog hartstikke netjes uit. Als je 120 euro echt teveel vindt zou je eventueel ook nog kunnen overwegen om er dus 1 2e hands te kopen 😊

2 jaar geleden

Wij hebben ook die van puckababy maar ik koop ze via vinted! Dan ben je rond de 70 euro kwijt. Ik vind het echt dubbel en dwars waard! En als je losse seizoensgebonden slaapzakken koopt ben je het ook kwijt..

2 jaar geleden

Wij hebben die van jollein en zijn er onwijs blij mee! Was 43 euro via bol (de 70 cm variant). Het werkt echt super!

2 jaar geleden

Lodger! Heel fijn!

2 jaar geleden

Ik heb een 4 seizoenen slaapzak van puckababy met korting gekocht en had nog een bon liggen. Maar op Vinted zijn ze ook te koop. Daarnaast nog een reserve 4 seizoenen slaapzak van onze oudste, maar die moet ik nog tevoorschijn halen. Weet even niet meer welk merk dat was. Losse slaapzakken per seizoen zijn uiteindelijk net zo duur of misschien zelfs wel duurder.

2 jaar geleden

Reactie op Firstbabyboymam

Wij hebben ook die van puckababy maar ik koop ze via vinted! Dan ben je ron ...
Zelfde hier! 2 helemaal nieuwe op de kop kunnen tikken voor 80/90 euro en super blij mee!

2 jaar geleden

Kan iemand mij vertellen wat er zo fijn is aan de puckababy 4-seizoenen slaapzak? Ik ben ook aan het overwegen hem te kopen

2 jaar geleden

Reactie op Puk131022

Kan iemand mij vertellen wat er zo fijn is aan de puckababy 4-seizoenen sla ...
Ze zijn goed van kwaliteit en blijven mooi, ook na tig keer wassen. Verder vind ik het fijn materiaal. Ook handig dat je niet ieder seizoen en wanneer je kindje groter wordt een nieuwe slaapzak hoeft te kopen.

2 jaar geleden

Reactie op Puk131022

Kan iemand mij vertellen wat er zo fijn is aan de puckababy 4-seizoenen sla ...
Goede kwaliteit, voor alle 4 de seizoenen en te gebruiken tot 2,5 jaar! Ik hoeft nu de aankomende 2 jaar geen nieuwe meer te kopen. Het is een dure aanschaf maar het is het dubbel en dwars waard. Via vinted kun je voor de helft vaak ook een slaapzak aanschaffen, dat doe ik altijd.

2 jaar geleden

Toch de Puckababy🤗 Ik ben enorm tevreden over deze slaapzak en mijn kleine slaapt er heerlijk in. Je kan hem gebruiken tot 2,5 jaar dus als je het doorrekend valt de prijs best mee. Je hoeft niet voor elk seizoen een nieuwe te kopen.

2 jaar geleden

Reactie op Bloom ♡

Toch de Puckababy🤗 Ik ben enorm tevreden over deze slaapzak en mijn kleine ...
Daarnaast mag de slaapzak in de droger mocht je hem dezelfde avond weer nodig hebben. Ze adviseren zelfs de teddy binnenvoering in de droger te doen zodat deze lekker ploffig blijft.

2 jaar geleden

Reactie op Firstbabyboymam

Goede kwaliteit, voor alle 4 de seizoenen en te gebruiken tot 2,5 jaar! Ik ...
Er staat ook dat die goed is voor onrustige slapers. Weet jij toevallig hoe dat dan werkt met de pucka slaapzak? In mijn ogen is het een "gewone" slaapzak🙊

2 jaar geleden

Ik hoorde voor het eerst van de Puckababy slaapzak van een vriendin. Die had hem op haar lijstje staan als kraam-/babyshowercadeau. Het eerste wat ik dacht was: wat een belachelijke prijs voor een slaapzak! Maar toch zijn wij ook gezwicht, haha. Wat anderen al zeggen: elke keer een nieuwe seizoensgebonden slaapzak kopen in de juiste maat is ook duur. En ook al zou je dat tweedehands doen, je blijft dan bezig. Kans is ook groot dat een eventueel tweede baby in een ander seizoen wordt geboren, dan heb je weer andere maten nodig. Dus ja, de Puckababy leek ons het geld wel waard. En is het ook! Fijn materiaal, goede kwaliteit (vooral aan de rits met je verschil tussen een Hema en Puckababy bijvoorbeeld).

2 jaar geleden

Reactie op Puk131022

Er staat ook dat die goed is voor onrustige slapers. Weet jij toevallig hoe ...
Ja je hebt verschillende. Je hebt slaapzakken waar je mee kan inbakeren zonder dat ze helemaal vast liggen. En met de grote slaapzak kan je ook een buikband kopen zodat de stap minder groot is van een kleine slaapzak naar een grote zodat ze het geborgen gevoel nog wel houden. Die zitten namelijk wel in de slaapzak vast tot 6 maanden maar vanaf 6 maanden heb je geen buikband meer. Dan kun je deze langzaamaan ook afbouwen. Ik denk ook over het stukje onrust dat een slaapzak sws geborgenheid geeft want het is iets wat ze aan hebben wat niet van hen af gaat zoals een deken wel doet.

2 jaar geleden

Iemand ervaringen met de Meyco 4 seizoenen slaapzakken? Na honderden prenatal slaapzakken ben ik ook opzoek naar een ander merk zoals meyco of Puckababy. Wordt gek van iedere keer een nieuwe kopen omdat ze stuk zijn of te klein worden

2 jaar geleden

Ik heb de puckababy via vinted aangeschaft; Gebruiken jullie momenteel al de lente (buitenste zak) variant of toch nog de teddy/herst? Ik vind het lastig in te schatten.. op haar kamertje is het zo’n 17-18 graden ‘s nachts

2 jaar geleden

Reactie op Liisss

Ik heb de puckababy via vinted aangeschaft; Gebruiken jullie momenteel al d ...
Ik gebruik op dit moment de herfst. Ook 17/18 graden in zijn kamer. Ik leg hem er alleen met lange mouwen romper in☺️

2 jaar geleden

Reactie op Liisss

Hier slaapt ons meisje ook in het herfstdeel. Ze slaapt nog bij ons in de co-sleeper en in onze slaapkamer is het rond de 15-16 graden. Ze heeft dan nog wel een dunne pyjama eronder aan en uiteraard een romper 🙈 In haar ledikantje op haar kamer is het een stuk warmer (18-19 graden) en daar doet ze haar dutjes nu in het lentedeel met de armen eraan. Dan laten we haar shirtje, romper en sokjes aan maar gaat haar broekje uit.

2 jaar geleden

Reactie op Liisss

Wij gebruiken de teddy met romper en shirt eronder. In de kamer is het zo’n 18 graden. Als het iets warmer wordt doen we haar shirt ook uit en dan romper korte mouwen eronder. Pas als het 21+ is stappen wij over op de lente zak met pyjamasuit van puckababy en romper korte mouw eronder en dan gewoon nekje blijven voelen of ze het te warm of te koud heeft.

2 jaar geleden

Reactie op jennifervs

Iemand ervaringen met de Meyco 4 seizoenen slaapzakken? Na honderden prenat ...
Ik had deze maar vind de kwaliteit echt slecht. De ritsen van de mouwen waren binnen enkele weken hier altijd kapot.