22 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb het ook erg koud sinds ik zwanger ben. Mijn handen zijn altijd koud tegenwoordig. Voorheen had ik het eerder te warm dan te koud. Ik heb net als jij veel truien aan en ik heb een kruik die ik een aantal keren per dag hervul met heet water. Als ik thuis werk dan plaats ik hem tussen de stoel en mijn rug. Als ik ga slapen heb ik ook nog een kruik voor bij mijn voeten!
4 jaar geleden
Ik ken dat gevoel heel goed. Je warm aankleding en accepteren dat je het koud hebt. Ik heb nog niet echt iets ontdekt dat helpt, ondanks dat ik van alles geprobeerd heb...
4 jaar geleden
Ik heb het overdag ook enorm koud en trek dus ook iets warms aan, pantoffels aan en een kruik. ‘S nachts heb ik het daarintegen extreem warm dat ik er van ga zweten
4 jaar geleden
Ik ook. Gisteren thermoshirts gehaald bij de Hema en skisokken. Brrrrrrr!
4 jaar geleden
Reactie op jennifervs
Ik heb het overdag ook enorm koud en trek dus ook iets warms aan, pantoffel ...
Ja dat heb ik ook drijf me bed uit. Nu had ik dat wel vaker dus maak me daar niet zorgen om. Maar haat kou 🙈🙈
4 jaar geleden
Reactie op DaphneHaarlem
Ik ook. Gisteren thermoshirts gehaald bij de Hema en skisokken. Brrrrrrr!
Hahahaah keken ze niet raar aangezien het zomer wordt 🤣🤣🤣
4 jaar geleden
Reactie op -bonus- mama van 4
Ik ken dat gevoel heel goed. Je warm aankleding en accepteren dat je het ko ...
Hmmmm, mocht je op iets komen dan hoor ik het graag 😀
4 jaar geleden
Ook zie ik er erg moe uit, heb wel goed geslapen. Mensen vragen als alles wel goed gaat. Maar kan nog niks zeggen pfff 🙈😅
4 jaar geleden
Voor thuis een warmtekleed van oa de Hema! Zijn online lastig verkrijgbaar maar komen zo nu en dan terug. Een fleecedeken maar dan verwarmd. Echt heerlijk. Zag ze laatst bij de lidl ook iets goedkoper (en mooier) liggen. Aldi heeft ze ook een tijdje gehad en ook op bol zijn ze wel eens te vinden. Echt mn favoriet!

4 jaar geleden
Reactie op xmoo
Voor thuis een warmtekleed van oa de Hema! Zijn online lastig verkrijgbaar ...

Op naar de aldi of liddl 🥰🥰🥰
4 jaar geleden
Reactie op xmoo
Voor thuis een warmtekleed van oa de Hema! Zijn online lastig verkrijgbaar ...

Geniaal!
4 jaar geleden
Reactie op meisje101
Jaa bol heeft vrij veel! Ik heb er ook eentje sinds een paar weken en ik ka ...
Ik ben bol fan🙈🤣
4 jaar geleden
Reactie op meisje101
Zou het trouwens ook te maken kunnen hebben met je lichaamstemperatuur die ...
Oee dat heb ik niet in de gaten gehouden. Had het vandaag wel erg warm met vlagen heel koud