14 Reacties
2 jaar geleden
Ja hier ook. Hoort bij de ontdekkingstocht vrees ik haha.
Ik heb twee nichten (zussen) waarvan er eentje altijd heel schoon was en eentje de modder en wormen uit de grond vrat.
Die eerste is altijd ziek, lust niks, allergisch voor van alles en heeft altijd wat, de tweede heeft nooit wat, lust alles en is kerngezond.
Dus ik gooi het maar op goed voor de weerstand 😂
2 jaar geleden
Hier ook! Mijn kleine meid van 10 maanden stopt alles, maar dan ook alles, in haar mond! Dan is ze kattenbrokken aan het eten, dan aarde, dan weer iets anders,... Het is continue alert zijn en heel veel stofzuigen want er ligt altijd wel een stofje of iets wat ze vindt. Aan alles lekken, doet ze ook heel vaak! De vloer, schoenen, banden van de wandelwagen, de kat, ... 🫣 Hopelijk dat het haar weerstand ten goede komt.. 😄
2 jaar geleden
Hier ook.. gras, een plant, mn vieze crocs, mn sneakers.. Mijn man en ik zeggen steeds “vies, bah bah”. Dus soms laat ze het gelijk los als we bah roepen en zegt ze ook “bah”.
2 jaar geleden
Reactie op Vanessi
Hier ook! Mijn kleine meid van 10 maanden stopt alles, maar dan ook alles, ...
Hahahahaha sorry ik ga stuk. Ik zie ineens een baby voor me die een kat zit te likken🤣🤣.
2 jaar geleden
Reactie op EARTHCHILD
Hier ook.. gras, een plant, mn vieze crocs, mn sneakers.. Mijn man en ik ze ...
Crocs zijn hier ook favoriet. Kan deze echt geen seconde laten staan. Fijnproevers 😂
2 jaar geleden
Jep, ze trekt zich als het even kan zelfs op aan der tanden 🤣🤣🤣. Alles is een fase
2 jaar geleden
Heel normaal. Hoort erbij. Het hield op bij mijn dochter rond 18 maand, zoiets?
2 jaar geleden
Oh ja hoor, probeer t een beetje tegen te houden, maar voorkomen lukt niet altijd. Goed voor de weerstand denk ik dan maar. Ze heeft aan schoenzolen gelebberd, aan de wielen van de kinderwagen, speeltje van de hond, gewoon aan de vloer, aan de etensbak van de hond, aan tafelpoten. Echt alles verdwijnt in de mond ongeveer 😂 en ze is (op een verstopte neus na) nog nooit ziek geweest!