6 Reacties

9 maanden geleden

Geen ervaring, maar kan me herinneren dat ik hier gelezen heb er vaker een valse positief of negatief is bij de testen van de action. Misschien even de zoekknop gebruiken?

9 maanden geleden

Je kan dan kiezen tussen: mijn groepen - mijn berichten - forum. En dan voor forum kiezen, dan zie je alle berichten.

9 maanden geleden

Ik heb altijd action testen gehad en ik heb ook wel eens gehad dat het lijntje zo dun was opeens dat hij negatief leek, terwijl het er na of er voor een hele dikke lijn was! Uiteindelijk toch zwanger (gebleven) van ons zoontje

9 maanden geleden

Als de action test urine opneemt verschijnt er vaak een 2e streepje, die verdwijnt na een minuutje ongeveer weer. Of is die 2e streep blijven staan in de avond? Als hij met ochtendurine negatief is, zou ik daar vanuit gaan. Je kan altijd de ochtend daarna nog eens testen voor bevestiging, al kan het ook zijn dat je te vroeg test en je evengoed zwanger kan zijn

9 maanden geleden

De eerste dag met ochtendurine was er dus een 2e streepje en de dag erna ook met ochtendurine was negatief, ga het over een paar dagen nog een keer testen

9 maanden geleden

Als je echt twijfelt kan je ook altijd nog even een andere test halen toch om zeker te weten en die de volgende ochtend te doen. Heb dat zelf ook gedaan met een clear blue test omdat ik de action wat onduidelijk vond.