12 Reacties

3 jaar geleden

Ik ook bevallen van de 2e. Ik heb me na 6wkn aangemeld bij getfitgirl. Dit is in samenwerking met vytal en via een app krijg je dan een heel voedingsschema. Direct na de bevalling woog ik 96kg, na 6wkn toen ik begon 90. En nu ruim 15wkn bezig is het 73,7.

3 jaar geleden

Ik raad je aan veel oefeningen te doen voor je rechte buikspieren. Ik kan je een lijstje met goede oefeningen sturen als je wil, want je kan niet alle oefeningen doen, sommigen maken je buik juist nog ‘erger’. En vooral een gezond dieet..

3 jaar geleden

Heeel herkenbaar!!! Hier ook de jongste 5 maanden oud & de oudste 2 jaar. 20kg aangekomen deze zwangerschap! De eerste 12 zijn eraf maar die laatste 8.. er zit geen vooruitgang in! Ik kan momenteel ook niet sporten ivm bekkenklachten maar de borstvoeding helpt me ook niet deze keer! 😞 vorige keer na 5 maanden weer op gewicht (inclusief sporten). Ergens frustrerend maar ik probeer mijn minder om te zetten en te genieten van de borstvoeding & mijn tijd komt wel weer. Al zijn mijn gevoel & verstand vaak in conflict wat dit betreft…

3 jaar geleden

Reactie op KimTerstal

Ik raad je aan veel oefeningen te doen voor je rechte buikspieren. Ik kan j ...
Zou ik dat lijstje van je mogen?

3 jaar geleden

Ja herkenbaar probleem zeg! Ik baal echt enorm. Ik pas m’n kleding niet en zelfs m’n gezicht is dik. Vreselijk. Ik eet echt gezond maar er gaat gewoon niks vanaf. Ook willen we snel weer zwanger worden dus daarom ben ik denk ik ook niet zo gemotiveerd om nu echt keihard te sporten. Maar aan de andere kant, als er nu nog een zwangerschap overheen komt dan is het einde zoek vrees ik 😂😂

3 jaar geleden

Mijn schoonzus kwam 3 jaar na de 2e bevalling erachter dat ze nu een te traag werkende schildklier heeft. Dit was voor haar zwangerschappen niet zo. De arts heeft tegen haar gezegd dat veel vrouwen dit krijgen na een zwangerschap. Misschien dat dat het is?

3 jaar geleden

Na de eerste kilo's van de bevalling niks meer afgevallen eet niet altijd gezond maar loop veel en geef borstvoeding maar de kilo's blijven plakken. Ik wacht met echt afvallen tot ik stop met borstvoeding.

3 jaar geleden

Hier hetzelfde eerste 10/12kilo gingen vliegensvlug..maar toen ging het bijna niet eraf Nu naar bijna 6maand geleden bevallen zit ik op het gewicht wat ik voor de zwangerschap ook was

3 jaar geleden

Reactie op almost2

Ja herkenbaar probleem zeg! Ik baal echt enorm. Ik pas m’n kleding niet en ...
Zo herkenbaar! Ik nog 6 kilo te zwaar en vooral dat het ook in mijn gezicht te zien is vind ik erg. Door borstvoeding werken mijn hormonen tegen lijkt maar wil ook snel afvallen zodat ik niet nog met deze extra kilos mijn eventuele volgende zwangerschap in ga...

3 jaar geleden

Oh zo herkenbaar hier ook hetzelfde probleem. Was ook enorm aangekomen tijdens zwangerschap maar er zitten er nog steeds 12 teveel aan 😑. Iedereen zei; met borstvoeding komt dat zo goed, nou daar merk ik helaas niks van..

3 jaar geleden

Reactie op almost2

Ja herkenbaar probleem zeg! Ik baal echt enorm. Ik pas m’n kleding niet en ...
Juist dan zou ik alles op alles zetten om beter in shape te komen, als je snel weer zwanger wilt worden. Na die zwangerschap is de kans groot dat het nóg lastiger gaat!☺️

3 jaar geleden

Ik let ook enorm op mijn voeding al maanden en viel niet af. Sinds ik de app Yazio gebruik ben ik erachter gekomen hoeveel kcal ik per dag verbruik en hoeveel ik minder moet eten om wat af te vallen. Schijnbaar at ik meer dan ik zelf dacht 😅 Ben nu anderhalve week verder en 1kg minder op de weegschaal! Ik eet nu ongeveer 1300kcal per dag. Het mag meer icm mijn activiteiten. Voorheen was dat makkelijk 2200kcal. Je kan ook je activiteiten toevoegen, hoe meer je beweegt, hoe meer je mag eten. Misschien dat je er iets aan hebt!