10 Reacties
3 jaar geleden
Aangeraden wordt natuurlijk kleertjes te wassen zonder parfum etc, om een eventuele reactie op de huid te voorkomen. Ik zou niet zo'n sterk geurend blokje tussen de kleertjes leggen, lijkt me nogal overheersend voor de kleine. Het kan vast geen kwaad overigens, maar of je je baby er echt een plezier mee doet.. 😉
3 jaar geleden
Ik zou ook zo min mogelijk geurende dingen bij de kleding leggen. De eerste periode is de hechting zo belangrijk en dan is het t beste als ze jouw geur ruiken. Ik gebruikte ook voor mn borsten nagenoeg geen zeep. En voor de rest zo neutraal mogelijk. Al ben ik zelf ook verzot op amberblokjes. Die heb ik in de badkamer en wc liggen. Heerlijk
3 jaar geleden
Ik heb ze lekker in de slaapkamer staan en toilet. Maar zou ze best tussen de kleertjes durven leggen, alleen misschien indirect, zodat de geur lekker in de kleertjes trekt, maar niet het blokje zelf.
Je kan die blokjes ook raspen als ze minder gaan ruiken werd mij verteld.
3 jaar geleden
Reactie op Lisa9
Ik zou ook zo min mogelijk geurende dingen bij de kleding leggen. De eerste ...
Ja daar zit wel wat in, en vooral wanneer je borstvoeding wil geven. Maargoed dat gaat dan ook vooral om de geur bij mama en niet zo zeer de omgeving. Ik gebruikte ook geen luchtje of deo de eerste weken na bevalling. Alleen natuurlijke deo uit een blikje.
3 jaar geleden
Reactie op kaatje176
Aangeraden wordt natuurlijk kleertjes te wassen zonder parfum etc, om een e ...
Inderdaad. Die kleintjes krijgen al zo ontzettend veel indrukken te verwerken, ik zou er niet nog extra dingen bovenop doen.
Het is iets van volwassenen om te denken dat kleding ergens naar moet ruiken, je baby heeft dat gevoel echt niet 😅
3 jaar geleden
Ik heb ze ook in huis 🤠Heb er één op het babykamertje gelegd omdat het kamertje zo niet ‘thuis’ ruikt, het ruikt zo nieuw allemaal. Heb de deur constant open staan en het raam en hoop dat die gekke geur snel weg is.
Bij de kleertjes doe ik zelf niet. Net zoals dat ik de eerste periode straks geen parfum draag, die neusjes zijn best gevoelig denk ik dan maar en baby’s ruiken van zichzelf zooo lekker ðŸ¤