9 Reacties

5 maanden geleden

Wat voor wekker zet je? Je hoeft haar niet wakker te maken voor antibiotica. In de tijd dat ze wakker is, geef je haar de giften verdeeld (over 3 keer denk ik?). Dus als ze op een dag zo'n 12uur wakker is, geef je het sochtends-4uur latee in de middag-voor het slapen gaan.

5 maanden geleden

Reactie op Puk131022

Wat voor wekker zet je? Je hoeft haar niet wakker te maken voor antibiotica ...
Dat adviseerde de apotheker. Eentje om 23.00 uur.

5 maanden geleden

Hier ook nooit wakker gemaakt voor een ab kuur, hij heeft er al 7 gehad helaas 😅 maar ik verdeelde de 3x gewoon van opstaan sochtends tot aan het moment dat hij naar bed gaat

5 maanden geleden

Reactie op Yv92

Hier ook nooit wakker gemaakt voor een ab kuur, hij heeft er al 7 gehad hel ...
Ja precies. Ga niemand ervoor wakker maken 😅

5 maanden geleden

Wij maakten ons dochtertje wel wakker. Advies is om de zoveel tijd geven. Ook een keer een dosis vergeten. Apotheek gebeld om advies. Ik weet niet meer wat we toen hebben gedaan

5 maanden geleden

Reactie op Puk131022

Ja precies. Ga niemand ervoor wakker maken 😅
Ze sliep daarna fijn door. Niks aan de hand verder.

5 maanden geleden

Reactie op meisjelina

Ze sliep daarna fijn door. Niks aan de hand verder.
Nee ik bedoel er niks mee. Ik zeg alleen dat je niemand ervoor hoeft wakker te maken. In de tijd dat ze wakker is moet je de giften verdelen over x-aantal uur. Ik werk bij de huisarts dus ik zeg niet iets wat niet kan😊. Heb ik namelijk vaak gedaan met onze zoon. Zo kan je mogelijk vergeten giften voorkomen.

5 maanden geleden

Reactie op Puk131022

Nee ik bedoel er niks mee. Ik zeg alleen dat je niemand ervoor hoeft wakker ...
Ja de apotheker gaf aan dat dat de beste tijden zijn, dus ik volgde haar advies maar op. Maar waarschijnlijk was ik zo oververmoeid dat ik mijn wekker niet eens hoorde. Voortaan (hopelijk zal het niet meer nodig zijn), ga ik het aanbieden wanneer ze wakker is idd. Ik heb ook gelijk de apotheek gebeld om te vragen of ik een dagje langer door moest gaan en die gaf aan van niet. Vervolgens zei een collega (twee weken later), dat ze persoonlijk wel een dagje langer doorgaan geadviseerd zou hebben. Dit heb ik zo vaak meegemaakt dat ik echt wantrouwen ben gaan creëren. Ook met haar wondje was een huisarts heel erg verbaasd dat ze naar huis is gestuurd met niks.

5 maanden geleden

Reactie op meisjelina

Ja de apotheker gaf aan dat dat de beste tijden zijn, dus ik volgde haar ad ...
Wat betreft een vergeten dosis wordt altijd gezegd om die achteraf in te halen. Dus idd de kuur dan langer doorgebruiken. 1x vergeten = 1x langer.