7 Reacties
5 maanden geleden
Zijn hier nu continu topics over onder andere namen? Ten eerste zou ik het advies van de huisarts aannemen. Hij zal niet voor niks antibiotica oraal ipv zalf hebben voorgeschreven. Zalf bij deze kleintjes is nogal onhandig omdat ze natuurlijk niet even stil zitten met het vingertje omhoog tot t ingewerkt is. De zalf kunnen ze ook aflikken en dat maakt uiteraard kleine hoeveelheid niet uit maar zou ik liever willen voorkomen. Daarnaast is antibiotica voor een keer echt niet schadelijk, zowel
Oraal als zalf niet maar ook zalf zal zorgen voor een dunnere huid. Ik zou dus het advies van je huisarts aannemen en als je hem een keer vergeet dan haal je hem een ander tijdstip in, uurtje eerder of later maakt niet uit hoor.
5 maanden geleden
Reactie op conny236
Zijn hier nu continu topics over onder andere namen? Ten eerste zou ik het ...
Antibiotica zalf zorgt niet voor een dunnere huid (antibiotica oraal ook niet trouwens).
Hormoonzalf (corticosteroïden) als je dat lange tijd in hoge dosering gebruikt kan zorgen voor een dunnere huid, maar bij normaal gebruik volgens voorschrift hoef je hier niet bang voor te zijn.
Wat betreft het in de mond doen van de vingers wel eens, kan helpen om een pleister erover heen te plakken oid.
Wat betreft het eerste helemaal eens:
Soms kunnen topics superfijn zijn om even te sparren maar voor medisch advies kan je echt beter je huisarts vertrouwen. Als je het gevoel hebt dat je daar niet serieus wordt genomen, probeer daar een keer het gesprek over aan te gaan (hoe moeilijk dat ook is). Het vertrouwen in je huisarts is super belangrijk..
5 maanden geleden
Reactie op conny236
Huh, hoe bedoel je onder andere namen? Ik maak gewoon gebruik van mijn eigen account?
5 maanden geleden
Reactie op conny236
Ik neem het advies ook gewoon aan. Ik was gewoon nieuwsgierig of zalf minder erg is. En ja ik heb hier meerdere topics over geopend.
5 maanden geleden
Reactie op CHMB
Antibiotica zalf zorgt niet voor een dunnere huid (antibiotica oraal ook ni ...
Bedankt voor je reactie 😊