14 Reacties

2 jaar geleden

Wij gebruiken een Philips avent beker , lekt wel heel iets maar vooral omdat m鈥檔 zoontje er mee gaat schudden

2 jaar geleden

Camelbak

2 jaar geleden

Avent beker van Philips!

2 jaar geleden

Die Mepal beker is idd echt niet fijn. Spuit soms gewoon uit het rietje. Bij onze oudste hadden we toen de Avent en die vond ik veel fijner. Als ze er mee ging schudden kwam er wel wat uit, maar lekte iig niet in de tas.

2 jaar geleden

Heb je ook de grote van de Hema geprobeerd? Heel tevreden over! Die kan je dicht draaien en dan lekt die echt niet. Deze bedoel ik: https://www.hema.nl/80650076.html

2 jaar geleden

Ik heb hem van de action en ben er echt heeeel tevreden over馃檴

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op TPA

Avent beker van Philips!
Hier ook heel tevreden over deze van Philips. Lekt alleen als ze er mee gaat smijten. 馃榿

2 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties! Ik zat al over de Avent te twijfelen, maar dan ga ik die nu nemen!馃槝

2 jaar geleden

Wij gebruikten eerst Philips avent maar door dat deze even niet leverbaar was Munchkin gekozen. Ik ben daar nog meer tevreden over! Lekt gewoon echt niet en dat ding aan de onderkant van de beker zorgt ervoor dat als ze de beker gekanteld houden om te drinken dat er dan ook drinken uitkomt!

2 jaar geleden

Heeft iemand ervaring met deze? Lekken ze?

2 jaar geleden

Reactie op Miracle.

Die zijn top!!

2 jaar geleden

Reactie op Miracle.

Deze zijn heel fijn! Lekken niet en zijn heel stevig. Mijn peuter had een mepal schoolbeker maar had steeds een natte tas omdat die mepal ging lekken of zelfs open ging als z'n tas van het plakje afviel. Met deze geen last meer van gelukkig

2 jaar geleden

Dankjewel heb m besteld 馃檲