18 Reacties

10 maanden geleden

Wij hebben de maxicosi pearl 360 super blij mee

10 maanden geleden

Hi Sahschuur, Wij hebben de maxi cosi mica pro eco i-size. Is met isofix vast te zetten (niet met gordel). 360 graden draaibaar. Vanaf geboorte tot ongeveer 4 jaar te gebruiken. Voor als achteruit en heeft een ligstand. Dus voldoet aan alle punten die jij benoemd. Wij zijn er erg blij mee en onze kleine meid van net 7 maanden ook. Slaapt er heerlijk in maar als ze wakker is kan ze ook lekker om zich heen kijken. Linkje naar website van maxi cosi (maar ook bij babypark o.i.d. te koop, check even de actuele acties zou ik zeggen) https://www.maxi-cosi.nl/autostoelen/mica-pro-eco-i-size?color_swatch_id=5513

10 maanden geleden

Ik heb de babyauto Biro D-fix 360. Hii kan voor en achterwaarts. Heeft super veel standen en kan 360 graden draaien! Bij prenetal, 180,00

10 maanden geleden

Ik heb deze week de maxicosi assixfix binnen gekregen. Super fijn! Met isofix en zo’n tether naar de achterbak. En geen paal naar de grond. Scheelt weer ruimte! Ze zit en slaapt er heerlijk in, ondanks dat de slaapstand wel minder liggend is dan bij de vorige maxicosi.

10 maanden geleden

Maxi cosi axissfix voldoet aan je lijstje. Fijne stoel en ideaal dat die kan draaien. Overigens is mijn ervaring dat ik ze niet zo lang in die stoel laat zitten. Mijn zoons zijn 2&4, sinds de oudste naar school gaat zitten ze beide in maxi cosi rodifix airprotect. Daar kunnen ze veel makkelijker zelf in en uit klimmen, oudste kan zelf gordel vastmaken, beide kunnen m zelf los maken. Vond het in de auto tillen erg zwaar worden op de duur. Moet er wel bij zeggen dat ik grote jongens heb (langer en zwaarder dan gemiddeld) en ik zwanger was.

10 maanden geleden

Reactie op DVI

Hi Sahschuur, Wij hebben de maxi cosi mica pro eco i-size. Is met isofix v ...
Deze hebben wij ook, erg tevreden mee!

10 maanden geleden

Maxicosi Pearl 360 hebben wij

10 maanden geleden

Op de prenetal website heb je bij autostoelen een test die je kan invullen. Ik zit met hetzelfde dilemma bij mij kwam er de maxi cosi mica pro eco isize uit. Die voldoet aan alle eisen maar is wel erg prijzig

10 maanden geleden

Reactie op raily

Ik heb de babyauto Biro D-fix 360. Hii kan voor en achterwaarts. Heeft supe ...
Wij hebben deze ook. Bol.com 156euro. Super fijn!!! En tot 12 jaar.

10 maanden geleden

Maxi cosi assixfix. Is echt een hele fijne stoel, wel wat duurder! Wij gebruiken hem nu nog voor de peuter, maar voor haar kopen we een andere autostoel zodat de mini in deze draaibare kan. Kan ze vanaf 4 maand in officieel. Maar omdat wij 2 auto’s hebben en in de kleinere goedkopere stoeltjes hebben staan, doen we haar nu nog niet in de draaibare. Want in de autostoel die in mijn auto staat kan ze pas vanaf 9 maand. Al zou ze er wss qua lengte al prima in passen 😂

10 maanden geleden

Wij hebben sinds enkele dagen de maxicosi pearl 360. Mega blij mee!

10 maanden geleden

Britax Römer dualfix

10 maanden geleden

Wij hebben cybex sirona i-size voor beide kinderen en die voldoet aan alle punten die je noemt. Wij vinden hem super! Kwam ook destijds toen we ze kochten als best getest vd consumentenbond ergens in 2022

10 maanden geleden

10 maanden geleden

Vraagje aan de dames die de maxi cosi pearl 360 hebben: gebruiken jullie die met de familyfix 360?

10 maanden geleden

Reactie op himan

Vraagje aan de dames die de maxi cosi pearl 360 hebben: gebruiken jullie di ...
Ja anders werkt de 360 niet

10 maanden geleden

Reactie op himan

Vraagje aan de dames die de maxi cosi pearl 360 hebben: gebruiken jullie di ...
Ja daar draai je de stoel inderdaad mee, zonder is die ook niet te gebruiken volgens mij.

10 maanden geleden

Up! Ik zoek ook een autostoel met deze kenmerken, maar voor een klein budget (~€200) Iemand een tip?