4 Reacties
4 maanden geleden
Je kan beter kijken naar de lengte van je kind dan de leeftijd. Mijn zoons zijn groter dan gemiddeld en daardoor zaten ze ook al veel eerder in "te" grote stoeltjes.
Als grote stoeltjes heb ik de maxi cosi rodifix en daar ben ik tevreden over.
Mijn ervaring is als je kind 4 is, het makkelijk is als hij zelf in en uit de stoel kan klimmen en zelf los en vast kan maken (iig als je regelmatig je kinderen met auto weg gaat brengen). Maar mijn jongste van bijna 3 durf ik dat nog niet toe, want ik ben bang dat zij onder het rijden de gordel los maakt, of eruit klimt. Zijn blijft dus nog even in de 5punts gordel
4 maanden geleden
Mijn zoon was 3 toen hij van een vujfpuntsgordel autostoel naar een drie punts gordel autostoel ging. Ik had een beetje hetzelfde als jij en het ging gelijk goed. Als mijn oudste zoon groot genoeg voor een stoelverhoger gaat mijn jongste van bijna 3 naar de autostoel van mijn oudste zoon
4 maanden geleden
Autostoeltjes gaan vaak op gewicht i.p.v. op leeftijd. Wij hebben deze sinds de oudste 4 jaar is, is vanaf 15 kg. Ze is nu 7 en zit er nog prima in.
https://www.babypark.nl/cybex-solution-s2-i-fix-autostoeltje.html?color=614&eyk_source=google&eyk_campaign=18940152714&eyk_content=&gad_source=1&gad_campaignid=17062321413&gclid=CjwKCAjwiY_GBhBEEiwAFaghvoxDVZyfp50Dm15qnudDkHYoGHNmFLwJWUutywdaR6MXMlR0rPaIdRoC0z0QAvD_BwE