12 Reacties

één jaar geleden

Ik ervaar het zelfde met mijn tweeling. Heb al van alles geprobeerd maar niks lijkt te werken heel frusterend is het

één jaar geleden

Same. Herken in ook totaal niet van mijn oudste

één jaar geleden

Ben bang dat het toch verborgen reflux ofzo is. Overdag slaapt ze nog wel goed. Maar savonds en vaak ook snachts is het drama. Veel huilen en lijkt ook echt pijn te hebben.. zo sneu..

één jaar geleden

Ik herken dit wel wat. Vooral in de middag/avond.. Hier heeft het denk ik ook te maken met krampjespiek. En zeggen dat de huilpiek rond de 6-8 weken is. Hoe oud is je baby?

één jaar geleden

Heel herkenbaar! Ik moet wel zeggen dat ik deze week wel verbetering merk. De afgelopen dagen heeft ze smorgens telkens zeker 20 minuutjes wakker in de box gelegen en gelachen naar hangende speeltjes. Heerlijk als je je kleintje dan zo leuk ziet lachen.

één jaar geleden

Reactie op dvrl2223

Heel herkenbaar! Ik moet wel zeggen dat ik deze week wel verbetering merk. ...
Hoeveel weken is jouw kleine? Hier 4,5 week

één jaar geleden

Precies dit.. dochtertje van 6 weken. Veel huilen, zo maar 5uur wakker en naar ons idee pijn..

één jaar geleden

Hier ook met zoon van 5 weken. Vandaag is hij plots wel stil overdag buiten de voedingen et cetera om dus hoop dat het zo blijft. Ook hier schijnbaar fases

één jaar geleden

Reactie op FEM_12345

Hoeveel weken is jouw kleine? Hier 4,5 week
Ons meisje is nu 8 weken oud. Hopelijk zetteb de verbetering bij ons door, dan geeft dat jou vast ook wat goede moed.

één jaar geleden

Hier precies hetzelfde! Hij doet weinig anders dan voeden en weer slapen. Probeer idd te kijken naar de wakker tijden, maar hij drinkt relatief langzaam dus er blijft weinig over dan. Helaas is hij ook na die 60 minuten gewoon moe, dus er is weinig speeltijd anders is het huilen. Geen idee of dit hoort.. word er soms echt onzeker van..

één jaar geleden

Ik had precies dezelfde zorg maar het komt vanzelf. Babies hebben in het algemeen superveel slaap nodig. de wakkere tijd is inc voeden, boertje laten luier verschonen etc dan zit je al makkelijk aan een uur en dan is je baby vast weer toe aan zijn/haar bedje. Naarmate je baby ouder wordt zal je zien dat de wakkertijd steeds langer wordt en er ruimte is voor spelen al is het 3 minuutjes :)