16 Reacties

3 jaar geleden

Bij feevi babyspa in Veghel. Ons meisje was 3 maanden toen we daar heen gingen. Echt knus, gezellig en Daniëlle is super lief!

3 jaar geleden

Wij hebben er 1 van drijfmaatje. Kan via bol.com of via hun eigen site. Gaat prima met een baby van 3 maanden en ze vindt het fantastisch.

3 jaar geleden

Je moet eens kijken naar een nekring (drijfmaatje of mambobaby) dat is ideaal. Koop vooral niet nieuw maar kijk op marktplaats. Daar staat het er vol mee.

3 jaar geleden

Doen jullie dan zo'n band om en naar een gewoon zwembad? Ik ben wel bij een babyspa geweest, daar kreeg hij er eentje om en hij vond 't fluiten fantastisch!

3 jaar geleden

Reactie op alette88

Doen jullie dan zo'n band om en naar een gewoon zwembad? Ik ben wel bij een ...
Ja we gaan naar landal en willen met haar gaan zwemmen. Alleen kan nergens zo’n band vinden voor kindjes van 3 maanden 🥹

3 jaar geleden

https://www.prenatal.nl/speelgoed-en-cadeau/zwemspullen/freds-swimtrainer-classic-rood-3138062.html?gclid=CjwKCAiAoL6eBhA3EiwAXDom5kKSW_0Hq4uYK_zV38HUFVisR4E658GgEHnHzabNHqvVERGl6DP5oBoCVMkQAvD_BwE deze misschien een idee? Wij hadden toen zo'n nekring via bol.com, niet al te duur, en dat ging ook prima. Maar die van de link is wel fijner.

3 jaar geleden

Reactie op liskabbedijk

Ja we gaan naar landal en willen met haar gaan zwemmen. Alleen kan nergens ...
Wij hebben ook gezwommen met onze dochter in Landal. Echt heel leuk. Het water vond ik helaas wel aan de koude kant, maar ze ging gelukkig niet huilen ofzo.

3 jaar geleden

Wij hebben deze van mambo baby echt een top ding

3 jaar geleden

Hoe lang zou zo'n kleintje in een baby neck float mogen?

3 jaar geleden

Reactie op alette88

Doen jullie dan zo'n band om en naar een gewoon zwembad? Ik ben wel bij een ...
Jep. Ik had hem voor mijn zoontje en gebruik hem nu ook voor mijn dochtertje. 2 weken geleden voor het eerst wezen zwemmen ze vond het heel leuk, alleen wel zorgen dat het diep genoeg is dat de voetjes de vloer niet raken.

3 jaar geleden

Reactie op Liviadm

Bedoel je qua tijd in het water of tot welke leeftijd?

3 jaar geleden

Reactie op jessynaomi

Jep. Ik had hem voor mijn zoontje en gebruik hem nu ook voor mijn dochtertj ...
Qua tijd in het water

3 jaar geleden

Reactie op Liviadm

Volgens mij tond 3 a 4 maanden niet langer dan een half uur, mits de temperatuur goed is vh zwembadwater.

3 jaar geleden

Ik ben al met twee maandjes begonnen met drijfmaatje in bad gebruiken en deze kleine meid vindt het heerlijk! Kan je via bol bestellen, best duur maar ze vinden t heerlijk