12 Reacties

3 jaar geleden

Mijn dochtertje is ook 3 weken oud en doet dit ook maar dan met vlagen de hele dag door, ook is de fles geven soms een gevecht.. ik moet straks naar het CB

3 jaar geleden

Het geluid wat hij produceert is ook zo HARD dat we er wakker van worden/blijven. Hij poept overigens zo'n 3x/dag, goede consistentie..

3 jaar geleden

Kan denk ik inderdaad verschillende oorzaken hebben. Dat hij er niet bij huilt is denk ik wel een goed teken. Als ik je een tip mag geven: kijk of je het geluid kan opnemen. Dan kun je het laten horen aan het cb. Ik denk dat er zoveel verschillende kreuntjes bestaan, dan kan een opname ze wellicht helpen diagnosticeren. Succes!

3 jaar geleden

Reactie op Jessicadr

Mijn dochtertje is ook 3 weken oud en doet dit ook maar dan met vlagen de h ...
Heel benieuwd naar wat ze zullen zeggen!

3 jaar geleden

Last van darmkrampjes misschien daar iets voor kopen?

3 jaar geleden

Reactie op Wilkas

Kan denk ik inderdaad verschillende oorzaken hebben. Dat hij er niet bij hu ...
Goeie, ga ik doen😁

3 jaar geleden

Ik herken dit als (verborgen) reflux.

3 jaar geleden

Bij (verborgen) reflux zou je kindje ook naar zure melk moeten ruiken volgens mij (was bij onze eerste zo). Hier trouwens ook veel hard kreunen en kronkelen, reden denk ik krampjes

3 jaar geleden

Mijn zoontje deed dit 2 jaar geleden ook. Ik heb het toen gefilmd / opgenomen. Schijnt heel normaal te zijn.

3 jaar geleden

Mijn oudste deed dit ook. Ik lag er continu wakker van maar hij leek er zelf geen last van te hebben. Verder ook geen problemen met reflux ofzo gehad. Denk dat het normaal is

3 jaar geleden

Reactie op TPA

Heel benieuwd naar wat ze zullen zeggen!
Ben geweest, die geluiden horen erbij dat noemen ze oude mannen geluiden.. nu huilt mijn dochter ook veel en pakt ze fles slecht en moet ik volgende week alsnog naar het ziekenhuis naar een kinderarts