11 Reacties
3 jaar geleden
Ahh ja zielig is dat! Die van ons heeft het al 2x gehad, 1x een dag of 4 en de laatste is nog steeds niet helemaal over (blijft beetje hoesten en niezen).
Gesneden ui naast het bed? En evt ervoor zorgen dat hij iets schuiner ligt? Geen idee hoe lang het kan duren, is per baby denk ik verschillend, maar als je ergens over twijfelt gewoon bellen met de huisarts voor overleg! Beterschap 🍀
3 jaar geleden
Onze zoon was met een week of 6 verkouden, dat duurde destijds plm een week waarvan 3 dagen het ergst waren. Goede neusspray, uitjes bij het bed, nouja volgens mij doen jullie alles aan om het zo aangenaam mogelijk te laten verlopen. Sneu die verkoudheidjes, beterschap
3 jaar geleden
Hier ook een zwaar verkouden verfje van 14 weken. Wij druppelen zoutoplossing in zijn neus. Deze komt verder dan de spray. Daarnaast zijn bedje wat schuin gezet, 1x per dag stomen in de badkamer (staan we met z'n 4tjes, iedereen is hier verkouden), ui naast het bed en inderdaad heel regelmatig het slijm uit zijn neus halen. Oja en ik smeer luuf onder zijn voeten. Geen idee of het echt helpt, maar deze tip kreeg ik van een vriendin.
3 jaar geleden
Reactie op petrawh
Ons kindje is ook enorm verkouden! Nu 13 weken en al een paar dagen hele ne ...
Oh welke heb je gekregen?
3 jaar geleden
Reactie op Avh
Heeft je kindje groen / geel slijm? Of is het doorschijnend. Gekleurd slijm ...
Nee gelukkig geen groen/geel. Heeft eigenlijk weinig snotjes die zichtbaar zijn. Ik hoor ze van binnenin maar zie ze niet. Moet straks sws op controle bij longarts dus hij wordt toevallig nagekeken.’perfect ☺️