18 Reacties

3 jaar geleden

Wij gebruiken de babybrezza, ben er echt heel erg tevreden over! Zeker aan te raden 鈽猴笍

3 jaar geleden

Hier ook de baby brezza, zo ideaal! 馃槏

3 jaar geleden

Wij hebben de baby brezza alleen voor het water opwarmen en niet de variant die ook poeder geeft. Bij onze 1e hadden wie die en hij gaf te weinig poeder elke keer. Over deze water opwarmer erg tevreden!!

3 jaar geleden

Wij hebben een babybrezza en ik kan niet meer zonder. Ik vind het geen overbodige luxe, het is zo fijn dat met 1 druk op de knop het flesje klaar is en je gelijk kunt voeden.

3 jaar geleden

Super tevreden met de babybrezza, vul hem altijd met bar le duc en heb het idee dat dat ook helpt tegen de darmkrampen. Zou misschien wel even wachten met aanschaffen ivm Black Friday

3 jaar geleden

Hier de easy baby! Zoooo fijn! Vooral de nachten zijn hiermee appeltje eitje. Wel rekening mee houden dag je elke dag/om de dag dat ding goed moet schoonmaken omdat de combi melkpoeder en water toch een beetje hard wordt op bepaalde punten en dat invloed kan hebben op de dosering. Verder kan je het ding helemaal naar wens afstellen(hoeveel poeder/water verhouding, graden, hoeveelheid etc.

3 jaar geleden

Reactie op Stempel

Hier de easy baby! Zoooo fijn! Vooral de nachten zijn hiermee appeltje eitj ...
Wij zijn hier ook heeeel tevreden mee, zou er zelfs nog 1 willen馃ぃ Staat bij ons trouwens op de slaapkamer, handig voor nacht voeding!

3 jaar geleden

Dit is echt mijn droomapparaat!!! Zit er bijna elke dag naar te googlen馃き. Maar ik vind het veel te duur dus ik mag het niet kopen van mezelf. Ik lees wel even mee uiteraard!

3 jaar geleden

Reactie op Kersopdetaart

Dit is echt mijn droomapparaat!!! Zit er bijna elke dag naar te googlen馃き. ...
Je kan ook op marktplaats kijken daar hebben wij hem ook gehaald. Die van ons ziet er top uit en werkt helemaal zoals hij moet ook al is hij 2e hands.

3 jaar geleden

Hi moms! Ik zie door de bomen het bos niet meer. Wij gaan binnenkort volledig over op flesvoeding echter heb ik geen idee wat de juiste dosering is. Onze dochter mar nu 90cc en wij gebruiken Nutrilon 1 Volledige Zuigelingenvoeding. Ik zou denken 3 schepjes, dus apparaat op standje 3 maar op het net lees ik van alles en nog wat over stand 4 en 5. Weet iemand misschien wat de juiste instelling is ?? Help a mommy out!

3 jaar geleden

Wij hebben de Milqmaker 馃槂 Werkt ideaal tot nu toe 馃憤馃徎

3 jaar geleden

Reactie op Babylovee

Hi moms! Ik zie door de bomen het bos niet meer. Wij gaan binnenkort volled ...
Hi, wij hebben de babybrezza en je moet setting 5 gebruiken. Je kan het testen door in het grijze doseringsbakje een zakje te doen zodat je de poeder opvangt in plaats van dat het in het flesje komt. Je moet wel zorgen dat het tutje waar het water doorheen komt wel vrij is anders vang je ook water op. Dan kan je daarna met je poederschepje kijken of er ook echt 3 schepjes in zitten. Je kan het ook op internet vinden.

3 jaar geleden

Reactie op Dap29

Hi, wij hebben de babybrezza en je moet setting 5 gebruiken. Je kan het tes ...
Dit tuutje moet vrij zitten want daar komt het water doorheen

3 jaar geleden

Reactie op Dap29

Dit tuutje moet vrij zitten want daar komt het water doorheen
Dit heb ik dus zojuist ook gedaan en ik kom uit op stand 4, dat gaf de website ook aan

3 jaar geleden

Reactie op Babylovee

Dit heb ik dus zojuist ook gedaan en ik kom uit op stand 4, dat gaf de webs ...
Ja daarom moet je ook zelf testen met het poeder opvangen want op internet stond ook dat wij een andere stand moeten gebruiken maar dat klopte ook niet met het aantal schepjes.

3 jaar geleden

Reactie op Stempel

Hier de easy baby! Zoooo fijn! Vooral de nachten zijn hiermee appeltje eitj ...
Hoelang ben je bezig met het apparaat schoonmaken

3 jaar geleden

Reactie op MenMF

Hoelang ben je bezig met het apparaat schoonmaken
5 min ofzo, het afdrogen duurt eigenlijk het langst haha. Wij leggen alle onderdelen altijd op een handdoek na het afdrogen zodat het extra droog wordt.

3 jaar geleden

Reactie op Lisah92

Wij hebben de baby brezza alleen voor het water opwarmen en niet de variant ...
Dit hebben wij dus ook en waterhoeveelheid klopt niet. Met Nutramigen (voor koemelkeiwitallergie) werkt hij sowieso niet, alles plakt eraan vast馃槕 Dus wij gebruiken ook alleen het water nu!