18 Reacties
3 jaar geleden
Wij gebruiken de babybrezza, ben er echt heel erg tevreden over! Zeker aan te raden 鈽猴笍
3 jaar geleden
Hier de easy baby! Zoooo fijn! Vooral de nachten zijn hiermee appeltje eitje.
Wel rekening mee houden dag je elke dag/om de dag dat ding goed moet schoonmaken omdat de combi melkpoeder en water toch een beetje hard wordt op bepaalde punten en dat invloed kan hebben op de dosering. Verder kan je het ding helemaal naar wens afstellen(hoeveel poeder/water verhouding, graden, hoeveelheid etc.
3 jaar geleden
Reactie op Stempel
Hier de easy baby! Zoooo fijn! Vooral de nachten zijn hiermee appeltje eitj ...
Wij zijn hier ook heeeel tevreden mee, zou er zelfs nog 1 willen馃ぃ Staat bij ons trouwens op de slaapkamer, handig voor nacht voeding!
3 jaar geleden
Dit is echt mijn droomapparaat!!! Zit er bijna elke dag naar te googlen馃き. Maar ik vind het veel te duur dus ik mag het niet kopen van mezelf. Ik lees wel even mee uiteraard!
3 jaar geleden
Hi moms! Ik zie door de bomen het bos niet meer. Wij gaan binnenkort volledig over op flesvoeding echter heb ik geen idee wat de juiste dosering is. Onze dochter mar nu 90cc en wij gebruiken Nutrilon 1 Volledige Zuigelingenvoeding. Ik zou denken 3 schepjes, dus apparaat op standje 3 maar op het net lees ik van alles en nog wat over stand 4 en 5. Weet iemand misschien wat de juiste instelling is ?? Help a mommy out!
3 jaar geleden
Reactie op Babylovee
Hi moms! Ik zie door de bomen het bos niet meer. Wij gaan binnenkort volled ...
Hi, wij hebben de babybrezza en je moet setting 5 gebruiken. Je kan het testen door in het grijze doseringsbakje een zakje te doen zodat je de poeder opvangt in plaats van dat het in het flesje komt. Je moet wel zorgen dat het tutje waar het water doorheen komt wel vrij is anders vang je ook water op. Dan kan je daarna met je poederschepje kijken of er ook echt 3 schepjes in zitten. Je kan het ook op internet vinden.

3 jaar geleden
Reactie op MenMF
Hoelang ben je bezig met het apparaat schoonmaken
5 min ofzo, het afdrogen duurt eigenlijk het langst haha. Wij leggen alle onderdelen altijd op een handdoek na het afdrogen zodat het extra droog wordt.
3 jaar geleden
Reactie op Lisah92
Wij hebben de baby brezza alleen voor het water opwarmen en niet de variant ...
Dit hebben wij dus ook en waterhoeveelheid klopt niet. Met Nutramigen (voor koemelkeiwitallergie) werkt hij sowieso niet, alles plakt eraan vast馃槕 Dus wij gebruiken ook alleen het water nu!