12 Reacties

4 jaar geleden

Verzamel wat verfstrookjes bij de bouwmarkt en hou die bij de gewenste muur, dan kom je er wel uit!

4 jaar geleden

Met de histor app kan je een afbeelding invoeren en zoekr histor de kleurcode erbij die het dichtst bij komt. Misschien komt deze van vestingh paint dichtbij https://vestingh.nl/products/dry-terra?variant=39502582808622?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=organic_shopping&gclid=CjwKCAjwx46TBhBhEiwArA_DjBR4BRBDzXVBeS1b1nVBNc9abXnF5Z4bF67mQr8ILSZcUUHIloIOBRoCdiMQAvD_BwE

4 jaar geleden

Erg mooie kleur. Ik kom dit plaatje ook steeds tegen op pinterest. Mocht je de kleurcode vinden, zou ik het ook graag willen weten

4 jaar geleden

Wij hebben voor deze gekozen

4 jaar geleden

Reactie op TRLB

Wij hebben voor deze gekozen
Die lijkt er wel heel veel op ofniet?

4 jaar geleden

Reactie op LindaSik

Erg mooie kleur. Ik kom dit plaatje ook steeds tegen op pinterest. Mocht je ...
Zal aan je denken!

4 jaar geleden

Reactie op Chantal100

Met de histor app kan je een afbeelding invoeren en zoekr histor de kleurco ...
Dat ga ik zometeen proberen, dankjewel

4 jaar geleden

Reactie op CRDR

Die lijkt er wel heel veel op ofniet?
Ja, kan nu wel nog geen ‘echte’ foto tonen want nog geen energie gehad om te schilderen. Ik heb wel een foto van een testje, ik zoek hem even op en plaats hem hier

4 jaar geleden

Viool van de Gamma :)

4 jaar geleden

Reactie op yael-leonne

Viool van de Gamma :)
Lijkt er inderdaad heel erg op! OS dat hem ook echt? Want dan haal ik het morgen op haha

4 jaar geleden

Reactie op CRDR

Lijkt er inderdaad heel erg op! OS dat hem ook echt? Want dan haal ik het m ...
Bij de linker foto stond het in de reacties dus dat weet ik 100% zeker. Lijkt exact op de kleur in de andere foto, maar of dat écht dezelfde kleur is dat weet ik niet..

4 jaar geleden

Reactie op yael-leonne

Bij de linker foto stond het in de reacties dus dat weet ik 100% zeker. Lij ...
Lijkt echt exact op elkaar!