8 Reacties

2 jaar geleden

Wij hadden het allebei. Na het zwemmen is het uv pakje inderdaad erg koud, dus die moet wel gelijk uit, maar de zon is echt gevaarlijk, dus vond het wel heel fijn dat ze goed beschermd was. We gingen ook een keer naar een binnenzwembad of zwemmen toen de zon niet zo krachtig was, toen had ze gewoon haar korte badpakje aan

2 jaar geleden

Ik vond het omkleden met die lange mouw badpak echt terror. Onze dochter zette het echt op een schreeuwen en zo’n nat lijfje helpt dan ook niet, haha. Wij waren op curacao en eerste dagen zeker met lange mouw gezwommen. Verder in schaduw in haar luier. Laaste dagen werden we wel makkelijker en zwommen we max 10-15 minuten in haar zwemluier, zonder badpakje.

2 jaar geleden

Korte mouwen! Alleen badkleding met UV werende stof is houdt dus IV tegen, niet elk badpak met lange mouwen dus

2 jaar geleden

Badpak met korte mouw + uv-werend shirt met lange mouwen zou ik doen.

2 jaar geleden

Ik heb een UV badpakje gehaald. Het is een tshirt mouw en een shortje. Met ritssluiting. Uit het zwembad direct wikkelen in handdoek of badjas.

2 jaar geleden

Ik vind persoonlijk een badpak onhandig bij een baby. Wij zijn voor een zwemluier/broekje en een uv shirt met lange mouw gegaan.

2 jaar geleden

Wij hebben een wasbare zwemluier met leuk printje en dan voor daaroverheen een uv pak met lange mouwen. Die doen we alleen aan als t zonnig is, maar nat word het wel heel koud idd. Voor binnenzwemmen gebruik ik alleen de zwemluier. Badpak met korte mouwen vond ik zelf echt een gedoe met aan en uit doen.

2 jaar geleden

Ik had een UV pak met lange mouwen gehaald. Misschien niet super mooi maar dan zijn ze wel goed beschermd