12 Reacties
2 jaar geleden
Heel herkenbaar! Ze begint al te gillen als ik er zelf onderga en zij in bad zit. Angst is uit het niets ontstaan.. net zoals voor de stofzuiger
2 jaar geleden
Reactie op marijejosseline
Heel herkenbaar! Ze begint al te gillen als ik er zelf onderga en zij in ba ...
Allebei heel herkenbaar!! Ze stofzuiger angst zijn we gelukkig doorheen. Maar douche is echt vreselijk, hij komt de laatste maand wel de cabine met ze handjes om te kijken wat je staat te doen. Maar ohjee als je hem er onder zet. Geen tips helaas. En ik vindt het zo raar want hij is voor de rest echt een water monster, elk water plasje gaat die in met ze handen😅
2 jaar geleden
Hier net zo, al een maand of 2! Hier gaat ze in bad en spoel ik met name haar haartjes uit met de douchekop. Van de één op de andere dag vindt ze het maar niks en probeert ze uit het badje te klimmen. Lukt uiteraard niet, maar het snikken en gillen is zo sneu. Hier ook geen tips helaas 😅
2 jaar geleden
Heel herkenbaar. Dit hadden we met onze dochter en we zien het ook weer gebeuren bij ons zoontje nu. Wat hier werkt(e) is zingen tijdens het douchen en doorzetten. Mijn dochter heeft heel lang met een douchekroon gedoucht, zodat er geen water in haar ogen kwam. Dit was een groot succes.
https://www.bol.com/nl/p/baby-douchemuts-baby-douche-kapje-douchekapje-kind-baby-douche-hoed-badmuts-kinderen-baby-douche-cap-badmuts-kind-shower-cap-douche-muts-luminatic-geel/9300000143043939?referrer=socialshare_pdp_androidapp
2 jaar geleden
Dit hebben wij met onze kleinste niet. Bewust wisselen we dit af, douche en badje, omdat mijn 3 jarige niet onder de douche te krijgen is. Alleen als ze met scheergel op de muur mag “tekenen”, maar het is echt uitzonderlijk dat dat lukt. Die gaat tot nu toe nog in het badje, want na 3 jaar nog steeds die blinde paniek.
2 jaar geleden
Ik heb vandaag geprobeerd dr haren uit te spoelen met de douchekop, eerst was het gillen de afgelopen maanden maar nu lukte het! Ze duwde hem wel weg, maar liet het toch toe zonder paniek.
2 jaar geleden
Hier precies hetzelfde sinds september. Alles geprobeerd (geen bad dus geen optie pas in ons nieuwe huis juni dit jaar) maar het blijft blinde paniek. Ik lees graag mee op zoek naar de gouden tip 👍🏻
2 jaar geleden
Kleine update ben net met een grote beker (Red Cup van Starbucks) begonnen en ondertussen zachtjes de douchestraal erbij en ze heeft niet gehuild! Dus mocht je een plastic XXL beker hebben.. Hier was het de oplossing! Ook toen die eenmaal weg was en alleen de douche nog was het prima. Succes mama’s 🌸