7 Reacties

6 maanden geleden

Hier sowieso een hele slechte slaper. Het ging een tijd weer wat beter (eindelijk zelfs na al die tijd zelfstandig in slaap vallen), maar het is weer totaal omgeslagen sinds een week of 2, zelfs niet meer zelfstandig in slaap vallen. Ben er ook echt wel helemaal klaar mee hoor, in de nacht komt ze ook weer een keer of 4🥲

6 maanden geleden

Is dit bij jullie allebei zo of alleen bij jou? Hier een tijdje gehad dat het dikke paniek was als ik wegging, maar als mijn vriend haar naar bed bracht ging ze gewoon lief slapen. Na een tijdje ging dat vanzelf weer over. Verder ben ik er heel makkelijk in, als ik zeker weet dat er echt niks aan de hand is dan laat ik haar gewoon even huilen. Want dan is het gewoon een kwestie van aandacht vragen.

6 maanden geleden

Wij hebben momenteel alleen ‘s avonds nu afgelopen 3 dagen drama… Zodra we hem in bed leggen en we de kamer uitlopen, begint hij heel hard te huilen en mama te roepen. Denk weer even een piek van verlatingsangst!

6 maanden geleden

Reactie op Mdr991

Hier sowieso een hele slechte slaper. Het ging een tijd weer wat beter (ein ...
Precies dit🥲🥲 dat zelfstandig niet in slaap vallen maakt ons echt kapot

6 maanden geleden

Reactie op MamaBamboe

Is dit bij jullie allebei zo of alleen bij jou? Hier een tijdje gehad dat h ...
Bij ons allebei.. we wisselen het elke keer om. Ik heb ook geprobeerd om haar te laten huilen, maar dan huilt ze echt aan 1 stuk door en is ze niet meer stil te krijgen, pas als wij weer haar kamer binnenkomen.

6 maanden geleden

Reactie op s0phie91

Wij hebben momenteel alleen ‘s avonds nu afgelopen 3 dagen drama… Zodra we ...
Ja precies, hoop dat het snel voorbij is😪

6 maanden geleden

Reactie op RS.K

Bij ons allebei.. we wisselen het elke keer om. Ik heb ook geprobeerd om ha ...
Lastig he.. en even op haar kamer blijven rommelen tot ze rustig is, zonder haar eruit te halen? Misschien een lampje/muziekje/projector ofzo?