53 Reacties
4 jaar geleden
Wij weten het volgende week💕 en gaan voor onze familie een gender reveal organiseren spannendd!!
4 jaar geleden
Wij hebben een feestje georganiseerd met wat hapjes en drankjes
Dan hebben we voor het eten de meter en Peter bekend gemaakt
Zodat zij het even spannend hadden als het geslacht bekend gemaakt word
Na het eten heeft onze vriendin(die het geslacht wist) een zwarte gevulde ballon heel hoog gehangen en heeft mijn vriend deze met een loodjesgeweer kapot geschoten op dat moment werden er ook partypoppers open gedraaid 🥰🥰🥰 en ja het is een boy geworden bij ons 💙
4 jaar geleden
Vrienden van ons hebben het op deze manier aan ons bekend gemaakt en wij kregen nog meer kaartjes om het bekend te maken aan mensen dit bij ons

4 jaar geleden
Reactie op Elin Asel
Me schoonbroer heeft de mickey en minni mouse mascotte gedaan! 💓
Leuk waar kun je die huren ?
4 jaar geleden
Wij gaan zondag even langs de moeders en mijn oma. Nemen bossen bloemen mee in de kleur van het geslacht. Donderdag echo en zaterdag dus even de markt over voor mooie bloemen. Verder geen gender reveal
4 jaar geleden
Wij weten het al en hebben niet echt de behoefte om het te vertellen. Iedereen wilt het dol graag weten dus hebben we cakepops in de kleur gedaan met wat het wordt. Voor de rest geen feestje alleen lekker een broodje met elkaar eten
4 jaar geleden
Gevuld met gekleurde vulling. En we hadden een grote zwarte ballon met vraagtekens en voor mijn kids een confetti kanon