53 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben gisteren de pretecho gehad en hebben pas op 15 mei onze gender reveal. Het was zoo moeilijk om daar gisteren te liggen maar het is zeker het wachten waard voor een speciale en bijzondere dag . We hebben een taart laten maken met daarin de kleur blauw of roze!! 💙💗

4 jaar geleden

Wij weten het volgende week💕 en gaan voor onze familie een gender reveal organiseren spannendd!!

4 jaar geleden

Wij hebben een feestje georganiseerd met wat hapjes en drankjes Dan hebben we voor het eten de meter en Peter bekend gemaakt Zodat zij het even spannend hadden als het geslacht bekend gemaakt word Na het eten heeft onze vriendin(die het geslacht wist) een zwarte gevulde ballon heel hoog gehangen en heeft mijn vriend deze met een loodjesgeweer kapot geschoten op dat moment werden er ook partypoppers open gedraaid 🥰🥰🥰 en ja het is een boy geworden bij ons 💙

4 jaar geleden

Wij hadden afgelopen zondag een klein feestje in de achtertuin. Met wat hapjes en drankjes. Mijn beste vriendin was mee geweest naar de echo en zij wist het als enige. Onze dierbare familie was er bij en beste vrienden. Was een dag om nooit te vergeten.

4 jaar geleden

Wij hadden vuurwerk

4 jaar geleden

Vrienden van ons hebben het op deze manier aan ons bekend gemaakt en wij kregen nog meer kaartjes om het bekend te maken aan mensen dit bij ons

4 jaar geleden

Me schoonbroer heeft de mickey en minni mouse mascotte gedaan! 💓

4 jaar geleden

Reactie op Elin Asel

Me schoonbroer heeft de mickey en minni mouse mascotte gedaan! 💓
Leuk waar kun je die huren ?

4 jaar geleden

Wij komend weekend met een gender reveal in het park. Genoeg ruimte ook voor alle familieleden en kids om te rennen en spelen. Met een bal die mn man kan schieten! 😂

4 jaar geleden

Wij hebben het gewoon gezegd 😁

4 jaar geleden

Wij gaan zondag even langs de moeders en mijn oma. Nemen bossen bloemen mee in de kleur van het geslacht. Donderdag echo en zaterdag dus even de markt over voor mooie bloemen. Verder geen gender reveal

4 jaar geleden

Reactie op rochellaxx

Leuk waar kun je die huren ?
Zoetmaarlekker.nl

4 jaar geleden

Wij weten het al en hebben niet echt de behoefte om het te vertellen. Iedereen wilt het dol graag weten dus hebben we cakepops in de kleur gedaan met wat het wordt. Voor de rest geen feestje alleen lekker een broodje met elkaar eten

4 jaar geleden

Reactie op Iris222

Wij hebben gisteren de pretecho gehad en hebben pas op 15 mei onze gender r ...
Ik vond het veel te duur bij de bakkers hier (minstens €50), dus ben zelf maar aan de bak gegaan.

4 jaar geleden

Wij hadden chocoladebollen laten maken met gekleurde slagroom.

4 jaar geleden

Wij gaan het bekend maken met bruisballen, ons bijna 2jarige dochtertje zal deze in een vaas droppen en dan wordt de kleur zichtbaar

4 jaar geleden

Wij hadden bij Jan de Groot in Den Bosch, Bossche bollen laten vullen in de juiste kleur😍

4 jaar geleden

Wij een box

4 jaar geleden

Zaterdag hebben wij de geslachtsecho en dinsdag vliegen we naar Curaçao voor een vakantie. We nemen dan een ballon en party popper mee en gaan een leuk filmpje maken bij zonsondergang voor iedereen 😍

4 jaar geleden

Gevuld met gekleurde vulling. En we hadden een grote zwarte ballon met vraagtekens en voor mijn kids een confetti kanon