Zijn er dames die bevallen zijn in het ziekenhuis en de verloskundige, kinderarts en gynaecologen hebben bedankt met een cadeau of kaart. Ik ben onverwachts opgenomen ingeleid en bevallen ( met spoed keizersnee) en wil graag de dames en kinderarts die voor ons gezorgd hebben bedanken voor alles maar helemaal inspiratieloos hiermee. Het is een medisch team geweest van ongeveer 20 mensen in totaal. Ook wil ik hierbij de dames van het eten en drinken bedanken die daar zo lief waren en me goed verwend hebben.
Idd. Wij geven een bokaal doopsuikertjes aan het personeel. En een kaartje en dan het doopsuiker dat we aan onze familie geven ook aan de gynaecologe...
Wij hebben toen bij me oudste dochter 2 multi vlaaien en een mercidoos afgegeven aan de balie zodat ze er allemaal van konden genieten. Ik heb toen 5 dagen in het ziekenhuis gelegen
Ja hoor! Wij zijn bij de beste chocolatier van het land hele lekkere pralines en chocolade gaan halen, ik denk 2 weken na de bevalling, en toen gebracht. Ze waren er super blij mee.
Ik werk zelf op de verloskunde/neonatologie afdeling als verpleegkundige. We krijgen regelmatig cadeautjes (vaak lekkers als chocolade, snoepjes of taart) en lieve kaarten van de ouders馃檪 wordt erg gewaardeerd!
Na mijn vorige bevalling was ik van plan om iets af te geven. Dat kwam er maar niet van, dus toen kleine gebakjes en een kaart laten bezorgen. Werd gewaardeerd kreeg ik later teruggekoppeld via iemand die ik ken die daar werkt
Dichtbij het ziekenhuis waar wij gaan bevallen is een bakker met echt lekkerste mini koffiekoeken. Dus wij (lees mijn man 馃ぃ) gaan daar een grote doos of 2 koffiekoeken halen om af te zetten als de vertrekken.
De priv茅 praktijk van de gynaecoloog gaan wij suikerbonen (chocola) in een mooi glazen bokaal afzetten.
Bij de eerste hebben we samen 3 weken in het ziekenhuis gelegen. Ik heb toen voor de Neo en de kraamafdeling een doos Brownies laten bezorgen via verwenboxen.nl 鈽猴笍