28 Reacties
2 jaar geleden
Zwitsal billendoekjes. Haal ze alleen in de aanbieding dus het is prima te doen!
2 jaar geleden
Deze van de hema. Wij gebruiken ze al vanaf het begin en blijven deze het fijnst vinden.
https://www.hema.nl/baby/babyverzorging/babydoekjes/baby-waterwipes---12x60-stuks-11335176.html?gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAh8OtBhCQARIsAIkWb68rDtrNGRb9ZQuYVCq7b-m08SKCqyJOhSnh-4KCPS94_Xgc8nla86gaAhbyEALw_wcB
2 jaar geleden
Waterwipes. Zit geen troep in, in tegenstelling tot heel veel babyproducten
2 jaar geleden
Reactie op Michelles22
Waterwipes. Zit geen troep in, in tegenstelling tot heel veel babyproducten ...
Wij gebruiken deze ook al sinds de geboorte. Bijna geen luieruitslag, echt top. Zijn ook altijd wel ergens 1+1 gratis. Dan koop ik twee voordeelverpakkingen en kunnen we weer een hele tijd vooruit
2 jaar geleden
Waterwipes doekjes van de kruidvat. Zijn veel fijner dan de waterwipes(merk) zelf vind ik, krijg de doekjes echt moeilijk uit de verpakking en bij de kruidvat geen moeite mee. Af en toe als er een goede aanbieding is van zwitsal maar die gebruiken wij dan vooral wanneer hij ontlasting in zijn luier heeft zodat het weer fris is.
2 jaar geleden
Wij gebruiken deze ook al sinds de geboorte. Bijna geen luieruitslag, echt ...
Wij ook! En inderdaad, hier nog nooit luieruitslag gehad. Wassen/ douchen met Weleda zeep en billendoekjes dus waterwipes
2 jaar geleden
Wasbare billendoekjes maar op pad gebruiken wij Zwitsal Sensitive (zonder zooi).
2 jaar geleden
Waterdoekjes van de Kruidvat! Laatst hadden we waterdoekjes van Zwitsal (omdat die wel zo’n sluitklepje hebben en het grootste nadeel van die Kruidvat doekjes is dat ze best snel uitdrogen.. prima op te lossen met een paar druppels water in het pak)… nou echt meteen dikke rode billen uitslag!
Snel weer over op de Kruidvat doekjes en nergens last van.
Had zelf schrale lippen en gebruikte die Zwitsal om mijn mond te poetsen: prikken! Bij Kruidvat totaal geen last van
2 jaar geleden
Wasbare billendoekjes maar op pad gebruiken wij Zwitsal Sensitive (zonder z ...
Hoe bedoel je zonder zooi? Daar zit onder andere parfum en phenoxyethanol in. Dat noem ik niet zonder zooi.
2 jaar geleden
Wij zijn juist overgestapt van de waterwipes Kruidvat naar Pamper billen doekjes. Kregen haar billen niet goed schoon met de waterwipes en ze kreeg daar uitslag van😳 De Pamper doekjes zijn wel heel nat, maar bij mijn dochter werken deze het beste! Ook daarna nooit meer uitslag gehad😁 Altijd in de aanbieding ergens.