18 Reacties

2 jaar geleden

Ja, jammer voor die moeder, maar ik ga toch echt haar kind van de mijne afhalen als die haar aanvalt. En dat zou ik ook tegen die moeder zeggen. "Ik zal je dochter niet aanraken als dat niet nodig is. Als zij mijn dochter aanvalt dan wel.' Maar ik snap dat je je onveilig voelt door haar reactie. Ik ben ook verschillende keren bij een indoorspeeltuin geweest en eigenlijk altijd wel aardige ouders tegengekomen, dus laat je je daar niet door weerhouden. Zulke situaties kun je altijd tegenkomen, kun je niet zoveel aan doen helaas.

2 jaar geleden

Wauw Ik had exact hetzelfde gedaan als jij, nare vrouw zeg. Appel valt niet ver van de boom (ook al is het maar een kind).

2 jaar geleden

Ik vind dat je heel netjes gehandeld hebt! Ik weet niet of ik nog zo netjes had kunnen reageren als die vrouw zo tegen mij deed

2 jaar geleden

Wow de reactie van die andere moeder is inderdaad echt niet oke. Knap dat je rustig bent gebleven en weggelopen bent! Ongelooflijk hoe sommige mensen denken. Je zou toch zeggen dat ze excuses kwam maken.

2 jaar geleden

Wij hebben iets soortgelijks meegemaakt bij Monkeytown. Ik was hoogzwanger en kon niks meer. Papa haat zulke plekken, maar toch met onze dochter daar heen gegaan zodat ze lekker kon spelen en mama even kon rusten. Onderweg klimmend naar de glijbaan komt er een jongetje aan gerend, zij gaat opzij, hij gaat haar voorbij, loopt terug en begint op haar in te slaan alsof het een boksbal is. Papa jongetje gepakt toen die van de glijbaan kwam, en naar zijn ouders gegaan. Kreeg te horen niet meer doen hè. Nahhhh ik kan je niet zeggen hoe ik had gereageerd als ik erbij was, maar denk dat heel Monkeytown me zou hebben gekend. We hebben een jaar knoerhard moeten werken om haar weer vertrouwen in andere kids te laten krijgen. Als we in de supermarkt bijv waren, en er kwamen kids enkel voorbij gelopen: volledige paniek. Nu moet ze gaan oefenen op school. Ik kan je zeggen dat gaat niet van een lijen dakje. Ik zie vaak zat ouders die denken dat zulke plekken het nieuwe “terras” is. Totaal geen zicht op hun kids hebben. Maar niet weten wat zulke situaties met een ander kind doen. Dat kindje in jouw situatie, had bij mij vliegles gehad. Je hebt echt netjes gehandeld. Helaas zijn er veel ouders met het IQ van een fruitvlieg.

2 jaar geleden

Sommige ouders/mensen zijn gewoon echt mega asociaal. Ik zou ook geshockt zijn, maak ook wel soms beetje frappante dingen mee met andere kinderen, en dan vooral het gedrag van de ouders. Maar ja.. sommige mensen zijn gewoon irritant

2 jaar geleden

Reactie op Caatje013

Wij hebben iets soortgelijks meegemaakt bij Monkeytown. Ik was hoogzwanger ...
Pff niet normaal!! Hoe sommige kinderen toch zo gemeen kunnen zijn.. kan niet anders dan dat ze dat van de ouders overnemen. Ik kon me ook heel erg moeilijk inhouden 😩

2 jaar geleden

Mijn bloed kookt als ik dit alleen al lees! Hoezo ‘mijn dochter niet aanraken’. Dan had ze er maar bij moeten zijn om in te grijpen, terwijl haar dochtertje de jouwe in elkaar aan het meppen was. Ik ben niet ‘voor’ helikopter ouders hoor maar zoals iemand al zei, je kan niet simpelweg je kont ergens parkeren en je kind totaal uit het gezicht verliezen. Ik vind het knap dat je niet totaal ontploft bent, ik had me niet in kunnen houden. Misschien nog wel iemand erbij gehaald om over haar te klagen. Vooral als ze daarna met haar heksenkring dichterbij was gaan zitten ‘om ons in de gaten te houden’. Trouwens, ik kan me wel voorstellen dat ik na het ingrijpen, met dat oudere kindje naar haar moeder zou zijn gegaan om de situatie uit te leggen. Omdat het zo te lezen best wel heftig was. Hoewel ik bij dit type betwijfel of het veel had uitgemaakt, had het voor het kindje misschien wel een verschil gemaakt. Ik weet nog dat ik als kind een keer iets heb uitgehaald en een volwassene me aan de hand meenam naar mijn ouders. Ik voelde me betrapt maar achteraf snapte ik dat ze het voor mijn veiligheid deed.

2 jaar geleden

Je hebt groot gelijk. Echter vind ik het wel erg vreemd er geen medewerker naar jullie toe kwam toen zij zo tegen jou te keer ging. Als zij haar kind in de gaten had gehouden had het niet zo ver hoeven komen

2 jaar geleden

Je hebt gelijk. En eerlijk waarschijnlijk heeft dat kindje het niet van een vreemden 🤔

2 jaar geleden

groot gelijk! wat een aso moeder is zij! bah!! arme kind! als ik je was dat was ik al ontploft van schreeuwen🤐

2 jaar geleden

ik vraag me wel oprecht af wat zij had gedaan als iemand het bij haar kind had gedaan. Aangezien je haar kind 'niet had mogen aanraken'

2 jaar geleden

Reactie op Mdr991

ik vraag me wel oprecht af wat zij had gedaan als iemand het bij haar kind ...
Nou maar echt!

2 jaar geleden

Jeeeeetje! Dan schrik je je toch kapot als zo’n kindje dat doet. Had hetzelfde gereageerd. Je bent nog netjes en rustig gebleven. Vraag me dan ook altijd af hoe zo’n kindje daar in godsnaam bij komt om zoiets te doen😳

2 jaar geleden

Natuurlijk zijn het kinderen maar moet je dan maar toelaten dat jouw dochtertje wordt aangevallen die notabene ook nog veel jonger is. Ik vind dat je goed gereageerd hebt, je bent rustig gebleven. Ik had waarschijnlijk veel feller gereageerd. Dit soort dingen gebeuren vaak bij zulke speeltuinen. Ook wel eens meegemaakt dat een veel ouder jongetje expres ballen gooide naar mijn zoontje die toen nog geen 1 was en enkel kon kruipen of dat een ouder jongetje mijn zoontje hard duwde. Heb die kinderen direct ter plaatse aangesproken dat ik het niet nog eens hoef te zien. Laat ze maar huilen of naar hun moeder/vader rennen en als die moeder/vader dan naar me toe wilt komen prima. Ik kom voor mijn kind op en accepteer geen onrecht ongeacht de leeftijd.

2 jaar geleden

Typisch zo’n “aso” moeder die daar rondloopt.. dat meisje heeft het dus niet van een vreemde. Als mijn kindje zo aangevallen zou worden als die van jou zou ik precies zo reageren en misschien nog zelfs pittiger! Helaas loopt er dus ook zulk volk rond..

2 jaar geleden

Dit was niet goed voor mij geweest, want dat was knokken geblazen. Je hebt goed gehandeld en erg vervelend dat je dit hebt moeten meemaken. Hoop dat je dochtertje wel oke was/is?

2 jaar geleden

Reactie op EARTHCHILD

Dit was niet goed voor mij geweest, want dat was knokken geblazen. Je hebt ...
Er is gelukkig niks aan de hand met haar ❤️